4 תשובות
שואל השאלה:
תודה הסתדרתי
תודה הסתדרתי
צריך להרשם לבוגרים
כנראה שהוציא אותך את יכולה להתקשר :)
כנראה שהוציאו אותך מהמערכת, תנסי להתקשר עליהם
באותו הנושא: