39 תשובות
כי משרד החינוך העלה טיקטוק עם חתול אתמול
שואל השאלה:
ידוע אבל אם כולם אמורים לקבל היום בכל המקצועות? כי לא קיבלתי כלום
ידוע אבל אם כולם אמורים לקבל היום בכל המקצועות? כי לא קיבלתי כלום
אנונימית
רק אני לחוץ מלראות את הציונים או שזה כולם ככה על הספה עם לחץ והתרגשות בו זמנית?
שואל השאלה:
וואי אני גם ככה
וואי אני גם ככה
אנונימית
בפרסום ציונים האחרון הם כתבו שיא אללה חתול = הציונים בקרוב ואתמול הם העלו תמונה של חתול
קישורים מצורפים:
^^
מקווה שכן, כרגע רק עלה לי הנדסת תוכנה ופיסיקה מעבדה
מקווה שכן, כרגע רק עלה לי הנדסת תוכנה ופיסיקה מעבדה
הנדסת תוכנה לא עלה לי מה
הזה שהיה ב23 במאי
הזה שהיה ב23 במאי
שואל השאלה:
וואי אמאלה אני בפחדים חחח
וואי אמאלה אני בפחדים חחח
אנונימית
יא 11
אללה 66
חתול 444
=
ציונים 206
בקרוב 310
לא נראלי
אללה 66
חתול 444
=
ציונים 206
בקרוב 310
לא נראלי
^^^
מה רק לי עלה?
מה רק לי עלה?
או ששכחתי להוסיף ה
כן. 521=521
שואל השאלה:
מה זה אומר? חחח
מה זה אומר? חחח
אנונימית
שמשרד החינוך מתוחכמים ובאמת הציונים יתפרסמו או היום (או עד הסופש)
שואל השאלה:
אה אוקי חח
תודהה
אה אוקי חח
תודהה
אנונימית
אבל הדבר היחיד שעלה לי היום בבוקר זה ציון חינוך גופני - פנימי לתעודה
שואל השאלה:
לי עלה ציון הגשה בסוציולוגיה אבל זהו
לי עלה ציון הגשה בסוציולוגיה אבל זהו
אנונימית
שואל השאלה:
אתם יכולים פליז פליז פליז לעדכן אם מעלים לכם משהו?
אתם יכולים פליז פליז פליז לעדכן אם מעלים לכם משהו?
אנונימית
^
בטח, כרגע הבנתי ששאר הציונים עולים ב14:00
בטח, כרגע הבנתי ששאר הציונים עולים ב14:00
זה עוד שעתיים
אני מפחד אם אני נכשל בערבית:( אני רוצה להוכיח לעצמי שאני מסוגל:d למרות שהלך לי סבבה ב"ה
אם לא הגישו לך ציוני הגשה ייקח לזה עוד כמה ימים כנראה עד שהמורים יישלחו וייקלט במערכת
לי יש ציוני הגשה
שואל השאלה:
תודהה!
אבל אל תדאג אני בטוחה שזה יהיה סבבה:)
אבל וואי אני בחרדות שלא נכשלתי באיזה משהו כי בתכלס סיימתי כיתה יב שנה שעברה ואם נכשלתי במשהו אין לי כוחות ללכת ולעשות מועדי ב וזה סתם מבאס:(
אבל סך הכל אני חושבת שהיה בסדר (אני מקווה לפחות חח)
תודהה!
אבל אל תדאג אני בטוחה שזה יהיה סבבה:)
אבל וואי אני בחרדות שלא נכשלתי באיזה משהו כי בתכלס סיימתי כיתה יב שנה שעברה ואם נכשלתי במשהו אין לי כוחות ללכת ולעשות מועדי ב וזה סתם מבאס:(
אבל סך הכל אני חושבת שהיה בסדר (אני מקווה לפחות חח)
אנונימית
יאללה בהצלחה לכולם! (מחכה להיסטוריה אנגלית ותנך) ❤
שואל השאלה:
כןכן גם לי יש ציוני הגשה
כןכן גם לי יש ציוני הגשה
אנונימית
הסתיימו העיצומים בגלל זה מעלים ציונים
כי המורים אומרים
בהצלחה לכולם!
תודה!!!
העלו כבר חלק
^
גם אני לא, נקווה שבקרוב
גם אני לא, נקווה שבקרוב
בהצלחה לכל מי שעומד לקבל היום ציוני בגרות!
שואל השאלה:
בהצלחה!!!
בהצלחה!!!
אנונימית
^
אני יודע בוודאות שהמורים שלי העלו לי מגנים, עובדה שחלק מהציונים כן עלו
אני יודע בוודאות שהמורים שלי העלו לי מגנים, עובדה שחלק מהציונים כן עלו
^^אם המגנים מופיעים במשוב אז כן יש לי שם ציוני מגן
הציונים שהעלו לך מגן אליהם
שואל השאלה:
קיבלתם ציונים? יש לי מגן והכל אבל לא קיבלתי כלום
קיבלתם ציונים? יש לי מגן והכל אבל לא קיבלתי כלום
אנונימית
כי לא העלו לכם מגן
המורים מחרטטים
המורים מחרטטים
באותו הנושא: