5 תשובות
לומר שאת לא רוצה וזהו
אנונימי
תגידי לה שאת לא רוצה ללכת וזהו, היא לא יכולה להחליט עליך.
וזה גם תלוי לאיפה היא רוצה שתלכי אבל בכללי את לא חייבת ללכת למקום שאת לא רוצה...
וזה גם תלוי לאיפה היא רוצה שתלכי אבל בכללי את לא חייבת ללכת למקום שאת לא רוצה...
שואל השאלה:
כבר אמרתי יותר מי 10 פעמים זה לא עוזר:/
כבר אמרתי יותר מי 10 פעמים זה לא עוזר:/
אנונימיתת .__.
תגידי לי שאין לך מה לעשות שם את סתם תשתעממי ותבזבזי תזמן שלך, ושבזמן הזה את יכולה באמת לעשות דברים שאת אוהבת ושזה חיים שלך וזכותך אם לא בא לך לבוא ובתור אמא היא אמורה להבין אותך ולתמוך בך בקשר למה שעושה לך טוב ומה שלא ולמה שתלכי למקום אם לא באלך אם אין לך רצון?
את יכולה פשוט לא להסכים ולהמשיך להתנגד אבל זה יגרור ריב אחרי זה..
תנסי פשוט לגמור עם זה ולחשוב שאחר כך תהיי חופשייה ותנוחי כמה שבאלך!
את יכולה להגיד גם שאת מרגישה לא טוב, אבל זה יכול לא לעבוד.. לאן אתן הולכות?
תנסי פשוט לגמור עם זה ולחשוב שאחר כך תהיי חופשייה ותנוחי כמה שבאלך!
את יכולה להגיד גם שאת מרגישה לא טוב, אבל זה יכול לא לעבוד.. לאן אתן הולכות?
באותו הנושא: