8 תשובות
תהיי בחדר שלך תהיי מחוץ לבית
לא, אם קיבלת על עצמך לשמור שבת תשמרי את כולה עד הסוף.
אני באמת מאמינה בך שתצליחי לשמור וכל החששות והספקות שיש לך כרגע הם נטו יצר הרע. תתגברי על זה, אל תדאגי ותבקשי מהמשפחה שלך לנסות לכבד את ההחלטה שלך לשמור עד כמה שאפשר.
אשרייך.
תחממי אוכל להיום בערב
ומחר תאכלי אוכל שלא מצריך חימום, כמו לחם עם איזה סלט
תשמרי זה מבורך
שואל השאלה:
אם אני אישן רוב היום בשביל שזה יעבור לי בקלות זה יהיה בסדר?
אנונימית
כן, זה בסדר
כן ותחפשי תעסוקה אם זה לקרוא ספר, לצאת לטייל, ללכת לבית כנסת
כן זה מעולה!!! שבת זה מנוחה תעשי הכל חוץ מדברים שאת עושה במהלך השבוע