6 תשובות
כן זה בריא
כן אבל כמו כל דבר במינון
המושלמת.......
כן, הקינמון משמש לטיפול ב:
-דימום יתר במחזור
-חוסר תאבון
-צרבת
ועוד..
כן, יש לו סגולות מרפא.
נראה לי שכן, זה טבעי..
ברור, ניתן לראות טיפים בתגית "קינמון" ולראות במה הוא מועיל ולא חסר!