12 תשובות
לא מסכים עם האמירה הראשונה
כי אתם מכןערים
אנונימית
כי החברה קובעת הרבה סטנדרטים לאיך אישה צריכה להיראות
בעוד שלגבר אין יותר מידי סטנדרטים
בעוד שלגבר אין יותר מידי סטנדרטים
בנות זה העם הנבחר
ההפך
כי בנות הם חמודות יפטת סקסיות בכל
שני הדברים לא נכונים ממש אבל
בסוף כל אחד מקבל את מה שהכי מתאים לו
לפחות בחלק מהמיקרים
בסוף כל אחד מקבל את מה שהכי מתאים לו
לפחות בחלק מהמיקרים
שואל השאלה:
אוקיי אז לפי התשובות האלה אתם לא תתרבו כמו שאנחנו רוצים
אוקיי אז לפי התשובות האלה אתם לא תתרבו כמו שאנחנו רוצים
אנונימי
^מזה כמו שאתם רוצים
שואל השאלה:
אנחנו מתים להרביע כמעט כל אחת אצליכם זה רק החתיכים שיש 10 אחוז כאלו אתן צריכות להנמיך ציפיות לא?
אנחנו מתים להרביע כמעט כל אחת אצליכם זה רק החתיכים שיש 10 אחוז כאלו אתן צריכות להנמיך ציפיות לא?
אנונימי
לא
אתם צריכים לעמוד בציפיות
אם אנחנו מצליחות גם אתם צריכים.
אתם צריכים לעמוד בציפיות
אם אנחנו מצליחות גם אתם צריכים.
אנונימית
מת על בנות
באותו הנושא: