14 תשובות
כאח שכול זה מאוד מורגש, אבל באותה נשימה מנסה להיות אופטימי. בכל זאת, הבאנו עליהם מכות ברמה שכל העולם תופס את הראש
כן נכנסים בוודאות אבל אין מה לעשות והגיוני להיות בלחץ. אנחנו ננצח בעז"ה יהיה טוב
שואל השאלה:
^^מצטערת לשמוע אתה חזק !!
^^מצטערת לשמוע אתה חזק !!
אנונימית
שואל השאלה:
אמן שיחזרו לשלום!!❤
אמן שיחזרו לשלום!!❤
אנונימית
אבא שלי בגבול הצפון ואני ממש מפחדת עליו, אין לי כלכך מה להגיד מלבד שאני סומכת עליו ועל כל שאר החיילים שלנו ושהם גיבורים
כן ברור
זה יהיה מפחיד עצוב מלחיץ וממש נורא בזמן שזה יקרה, אבל אם ביבי יעשה את זה אני מקווה שהוא יצליח ושזה יהיה הסוף של חיזבאללה.
לא
זה שלך שוב את התשובה בטעות
שולח חיזוקים ותפילות לכל חיילי ועם ישראל
שולח חיזוקים ותפילות לכל חיילי ועם ישראל
כן גם אני ככה ומבינה אותך לחלוטין
להכניס לשם חיילים זו פשוט טעות נוראית בעיניי... הם בטח ממלכדים את השטח ורק מחכים שהם יכנסו.. אין לנו שם חטופים ולכן צריך לעשות הכול מלמעלה... פשוט כואב כל החיילים היקרים שלנו
להכניס לשם חיילים זו פשוט טעות נוראית בעיניי... הם בטח ממלכדים את השטח ורק מחכים שהם יכנסו.. אין לנו שם חטופים ולכן צריך לעשות הכול מלמעלה... פשוט כואב כל החיילים היקרים שלנו
אני אישית (לא רוצה לפגוע או להשמע אנטיפטית)
קשה להבין את זה באמת שאני לא מרגישה כלום שחייל נרצח בגלל שאין לי קרוב שהוא חייל זה לא קרוב אלי וזה לא רע שחייל מת כמו שאזרח מת.
אז סליחה אבל אני לא מבינה את זה
קשה להבין את זה באמת שאני לא מרגישה כלום שחייל נרצח בגלל שאין לי קרוב שהוא חייל זה לא קרוב אלי וזה לא רע שחייל מת כמו שאזרח מת.
אז סליחה אבל אני לא מבינה את זה
הם יודעים למה הם עושים את מה שהם עושים. במקום לחרוץ את גורלם מראש, הכי הרבה שאת יכולה לעשות כרגע הוא להתפלל ולבקש שישובו בריאים ושלמים.
אנונימי
צודקת זה באמת מפחיד, אבל אין לנו מה לעשות חוץ מהלתפלל
היי, זה ממש מובן הפחד שלך. תזכרי שהחיילים שלנו הם חזקים ביותר! אנחנו פה כבר יותר מ70 שנה, יש לנו צבא חזק ששומר על האזרחים . בורא עולם שומר עלינו ותמיד בסוף הטוב מנצח ❤
באותו הנושא: