3 תשובות
תלוי איזה ספורט.
בספורט כמו ג'ודו או היאבקות או איגרוף וכאלה, יש כאלו שהן בכללי מחוץ לאימונים מתנהגות בצורה טיפונת אגרסיבית יותר ויש כאלו שמתנהגות בצורה נורמלית כזה, כאילו עם ביטחון עצמי גבוה.
יש ויש.
בספורט כמו ג'ודו או היאבקות או איגרוף וכאלה, יש כאלו שהן בכללי מחוץ לאימונים מתנהגות בצורה טיפונת אגרסיבית יותר ויש כאלו שמתנהגות בצורה נורמלית כזה, כאילו עם ביטחון עצמי גבוה.
יש ויש.
תלוי באמת באיזה ספורט.
אם נגיד התעמלות אמנותית, או אירובי זה בסדר.
כדורסל נסלח, כדורגל גבולי.
אבל דוגרי, לראות בחורה מרימה משקולות ומפתחת שרירים זה מוריד.
אם נגיד התעמלות אמנותית, או אירובי זה בסדר.
כדורסל נסלח, כדורגל גבולי.
אבל דוגרי, לראות בחורה מרימה משקולות ומפתחת שרירים זה מוריד.
בכלל לא. ספורט הוא תחביב ואני מכבד כל תחביב של מישהי.
באותו הנושא: