4 תשובות
אני מבינה איך אתה יכול לראות את זה כלא מכבד אבל באמת שזה שלהם, תאמין לי שלהעלות סטורי זה לא כזה נורא
אני שומרת וגרה בקיבוץ וחלק מהחברים שלי לקחו חלק במדורה בערב כיפור שזה הזוי וזה באמת לא מכבד
לא הבנתי איך זה בדיוק לא מכבד ? הם לא טלו מסך ענק ברחוב והראו לכל המדינה את הסטורי זה רק סטורי שרואים אותו אנשים שלא צמים ..קיצר זה שאתה בוחר להרעיב את עצמך ל24 שעות זה לא הופך אותך למיוחד ..מותר להם לעשות משהם רוצים
שואל השאלה:
נכון ואני לא שופט וגם אוף זה מעצבן אותי שנפגעתי מזה קצת כי הם חברים ואני מרגיש לא בסדר על זה
אנונימי
כן הגיוני שאתה רואה את זה כלא מכבד אבל זה שלהם אין מה לעשות