6 תשובות
אני לא מכירה את כל המילים אבל קרסיביצה זה יפה
אפשר, לא יודעת, יפהפייה, בוא נלך, לא מתרגמת קללות
קרסיביצה זה יפה
ידי נאחוי זה לך **
מוזנה זה אפשר/מותר
ידי נאחוי זה לך **
מוזנה זה אפשר/מותר
קמאיה - זה בוא/י^
בתור רוסי בקהילת הרוסים אני רוצה להגיד: צ'יבוו בלאטט
אין מילה כזו "קאמאיה"
יכול להיות אתה שמעת את השיר הנפוץ "קלניקה קלניקה קלניקה מויה"
ושמעת את זה בצורה שגויה ככה: "קלין קאקלין קאקלין קאמאיה"
"קלינקה" זה שיח עם פירות יער, "מויה" זה אומר 'שלי' ברוסית
יכול להיות אתה שמעת את השיר הנפוץ "קלניקה קלניקה קלניקה מויה"
ושמעת את זה בצורה שגויה ככה: "קלין קאקלין קאקלין קאמאיה"
"קלינקה" זה שיח עם פירות יער, "מויה" זה אומר 'שלי' ברוסית
אנונימי
באותו הנושא: