7 תשובות
שואל השאלה:
ברו אני פיזית הדגשתי את המילה עשיר . כיאלו מי שלא חסר לא רובקס..
אנונימית
שואל השאלה:
למה אתם מגיבים אז
אנונימית
פה בשביל להזכיר לך שזה 800 רובקס ואף אחד לא ישלם למישהו זרה על זה וזה מביך גם לבקש דבר כזה בסטיפס
אנונימית
למה שמישהו זר יתן לך ? חח
אנונימית
כן אבל לא בא לי
פשוט תקני זה לא כזה יקר או שתבקשי מחברה ותחזירי לה 30 אם לא מרשים לך לקנות
שואל השאלה:
סבבה ץודה
אנונימית