4 תשובות
כנראה
הכרתי כמה ששירתו בכלא צבאי ואמרו שיש מצבים לא נעימים
שואל השאלה:
אבל סהכ איך החוויה?
עדיף על יומיות?
אנונימית
בכנות אני לא יכול לתת דעה כי לא שירתתי שם
אני הייתי בכלא שלחי לי הודעה אסביר לך