4 תשובות
כנראה
הכרתי כמה ששירתו בכלא צבאי ואמרו שיש מצבים לא נעימים
הכרתי כמה ששירתו בכלא צבאי ואמרו שיש מצבים לא נעימים
שואל השאלה:
אבל סהכ איך החוויה?
עדיף על יומיות?
אבל סהכ איך החוויה?
עדיף על יומיות?
אנונימית
בכנות אני לא יכול לתת דעה כי לא שירתתי שם
אני הייתי בכלא שלחי לי הודעה אסביר לך