7 תשובות
לצערי לא
לא קיבלנו מהם אות חיים כבר שנה
ובגילאים שלהם אי אפשר לשרוד עם התנאים האלו בלי אוכל שתייה אוויר..
לצערי לא חושבת
אני ממש מקווה שכן , אבל לא חושבת שהם בחיים עדיין
לא
והבנתי שגם המשפחה שלהם כבר לא מאמינים בזה