12 תשובות
לא
לא
אני מכבדת את עצמי
אני מכבדת את עצמי
אנונימית
לא
וגם לא הייתי מעלה, לא כי חשוך וזה
פשוט כי זה משעמם וחסר אופי
וגם לא הייתי מעלה, לא כי חשוך וזה
פשוט כי זה משעמם וחסר אופי
לא
אין לי בעיה לעלות אני סתם לא כזה פעילה באינסטגרם
רק בקלוז פרינדס
אין לי בעיה לעלות אני סתם לא כזה פעילה באינסטגרם
רק בקלוז פרינדס
לא
לא
אנונימית
לא
ואין קשר לכבוד עצמי, אני פשוט לא אוהבת את איך שאני נראית
אם הייתי אוהבת את עצמי הייתי מעלה
ואין קשר לכבוד עצמי, אני פשוט לא אוהבת את איך שאני נראית
אם הייתי אוהבת את עצמי הייתי מעלה
אנונימית
לא, אבל מכירה מלא שכן וזה גם בסדר
באותו הנושא: