5 תשובות
היי ברוכה הבאה!
את שואלת שאלה באתר וכשאת מקבלת את התשובות את יכולה לבחור למי להעניק פרח על זה שהוא ענה לך אם אהבת את התשובה או שאת סתם מודה לו וככל שיש לך יותר פרחים זה יותר טוב ובנוסף את יכולה גם לרשום לו על הקיר תודה על זה שהוא עזר לך או ענה לך כמו בפייסבוק
אני גם חדש כאן אבל עם אני לא טועה זה כשאת עונה על שאלה או שאת עונה על שאלה ומי שכתב את השאלה נותן לייק או כמו שכוראים לזה כאן תודה על הקיר יש לך פרח
היי (:
פרחים זה כמו נקודות כאלה באתר..
אם שאאלת שאלה, וקיבלת עליה תשובה טובה-את מוזמנת לתת פרח למי שחשבת שהתשובה שלו טובה.
ליד השם, יהיה לך סימן כזה של הושעה כחולה, וליד-"שלח פרח" בצבע כחול. אם תלחצי עליו, הפרח יישלח לאותו אחד.
ברוכה הבאה (;
זה אומר תודה.
ובשביל להביא פרח ליד התגובה שלי כתוב שלח פרח ולוחצים על זה בשביח לשלוח
אם התשובה הועילה לך את נותנת פרח (;