2 תשובות
חחח גמאני.. זה כאילו אומר לך מתי אנשים אוהבים את התשובה שלך אבל עדיין לא הבנתי איך נותנים את זה חח
ראי תגית "פרחים בסטיפס".
לפני שיעשו העתק הדבק מחוקי האתר אני אנסה להסביר בעצמי:
הפרחים בסטיפס מהווים אות להוקרת תודה לתשובות איכותיות שכנראה ענו היטב על שאלתו של שואל השאלה.
לרוב יתקבל פרח אם:
-תשובתך עזרה לשואל השאלה.
-תשובתך הייתה מושקעת.
-תשובתך הייתה מנוסחת היטב, בוגרת ומכבדת, כלומר: התשובה גם ענתה על השאלה היטב וגם עמדה בחוקי האתר.
בכדי לקבל פרח על תשובותייך, יש להקפיד על הקריטריונים אותם ציינתי למעלה.
תהליך מסירת פרח הוא כזה: קודם כל, שואל השאלה עליה ענית מתרשם לטובה מתשובתך. לאחר מכן יש לאותו אדם את האופציה ללחוץ על "מסור פרח" שנמצא בתחתית התשובה שלך ליד הכינוי שלך.
לפני שיעשו העתק הדבק מחוקי האתר אני אנסה להסביר בעצמי:
הפרחים בסטיפס מהווים אות להוקרת תודה לתשובות איכותיות שכנראה ענו היטב על שאלתו של שואל השאלה.
לרוב יתקבל פרח אם:
-תשובתך עזרה לשואל השאלה.
-תשובתך הייתה מושקעת.
-תשובתך הייתה מנוסחת היטב, בוגרת ומכבדת, כלומר: התשובה גם ענתה על השאלה היטב וגם עמדה בחוקי האתר.
בכדי לקבל פרח על תשובותייך, יש להקפיד על הקריטריונים אותם ציינתי למעלה.
תהליך מסירת פרח הוא כזה: קודם כל, שואל השאלה עליה ענית מתרשם לטובה מתשובתך. לאחר מכן יש לאותו אדם את האופציה ללחוץ על "מסור פרח" שנמצא בתחתית התשובה שלך ליד הכינוי שלך.
באותו הנושא: