7 תשובות
כן ברור שלגיטימי
שואל השאלה:
אני לא מפריעה לשקט הנפשי שלה?
אני לא מפריעה לשקט הנפשי שלה?
אנונימית
תשלחי בצורה כיפית כזאת.
היי, המורה, אני לא רוצה להפריע, אבל יש סיטואציה כזאת וכזאת.
היי, המורה, אני לא רוצה להפריע, אבל יש סיטואציה כזאת וכזאת.
כן אז מה אם זה חופש שתטפל בזה כי זה העבודה שלה
מאוד לגיטימי
כן
באותו הנושא: