86 תשובות
חד משמעית
זה קצת עצוב כי בתכלס כל מי ששונא שמאלנים לא באמת מבין מה הדעות שלהם או מה הם באמת חושבים,
בכללי כולנו שכחנו שלא משנה מה הדעה הפוליטית שלך בסוף כולם רק רוצים לחיות בשקט ואוהבים את המדינה,
בנוסף שיש הבדל מאוד גדול בין שמאל רדיקלי לשמאל השפוי.
בכללי זה ניהיה ממש טרנד של אנשים בורים להפיץ את השנאה הזו יותר ויותר כשבפועל דעות של שמאלנים לא כאלה שונות מדעות של רוב העם, פשוט אף אחד אף פעם לא טרח לבדוק,
וזה לא רק העם אשם, זה גם האנשי פוליטיקה, כמו ביבי שתלה שלט "שמאלים בוגדים" על גדר הבית שלו.
זה קצת עצוב כי בתכלס כל מי ששונא שמאלנים לא באמת מבין מה הדעות שלהם או מה הם באמת חושבים,
בכללי כולנו שכחנו שלא משנה מה הדעה הפוליטית שלך בסוף כולם רק רוצים לחיות בשקט ואוהבים את המדינה,
בנוסף שיש הבדל מאוד גדול בין שמאל רדיקלי לשמאל השפוי.
בכללי זה ניהיה ממש טרנד של אנשים בורים להפיץ את השנאה הזו יותר ויותר כשבפועל דעות של שמאלנים לא כאלה שונות מדעות של רוב העם, פשוט אף אחד אף פעם לא טרח לבדוק,
וזה לא רק העם אשם, זה גם האנשי פוליטיקה, כמו ביבי שתלה שלט "שמאלים בוגדים" על גדר הבית שלו.
שואל השאלה:
^נכון
אנשים לא מבדילים בין שמאל רגיל
שזה רוב אנשי השמאל לבין אנשים כמו חצרוני שצוחקים על חיילים שנרצחו בבתי קברות
^נכון
אנשים לא מבדילים בין שמאל רגיל
שזה רוב אנשי השמאל לבין אנשים כמו חצרוני שצוחקים על חיילים שנרצחו בבתי קברות
אנונימי
^בול כן, מצב עגום
שואל השאלה:
^יפה, טוב לשמוע
^יפה, טוב לשמוע
אנונימי
לא
אמאלה לא מה הקשר
מאז ומתמיד אנחנו עם ששונא את עצמו
עם מלא מחלוקות ומריבות
בין השמאלנים לימניים
בין הדתיים לחילונים
בין הצימחונים ללא צימחונים
וכו וכו וכו
ולאחר ה7 באוקטובר הכל התגבר כי אנשים נהיו רגישים יותר לנושא ה"מוות לערבים"/"לחיות בשלום איתם" ועוד נושאים שקשורים לשמאל וימין שמאז ומתמיד היו רגישים אבל מכיוון שהם קשורים ל7 באוקטובר, הלחץ של היהודים בארץ בנוגע חאותן דעות רק התגבר. כתוצאה מכך, כל שמאלני נהפך בוגד, כל ימני נהפך ל"רוצה רצח".. אני מתעבת את מה שנהיה בארץ.
צריך להבין שיש את השמאל הקיצוני ויש את הלא קיצוני, לא כל שמאלני צריך להרצח באש הגהינום ואנשים שחושבים ככה מזעזעחם בעיני.
אממה, אני חושבת שלאנשים קשה לעשות את ההפרדה בין השמאל הקיצוני ללא קיצוני ולכן צריך להשגיש את השמאל הלא קיצוני. כרגע מי שצועק בקולי קולות אלה השמאלנים הקיצוניים ולכן לאנשים קל לעשות את ההכללה הזאת לכלל השמאל.
האם לצעוק שכל שמאלני בוגד זה שווה ערך לחמאס? אני חושבת שזאת אמירה מאוד מטגררת ומיותרת... חמאס זה חמאס ואותם אנשים הם אותם אנשים.
אנחנו םשוט עם ששונא את עצמו, נלחם בעצמו במקום באויבים שלנו וזה נובע משני הצדדים - הימניים והשמאלניים.
עם מלא מחלוקות ומריבות
בין השמאלנים לימניים
בין הדתיים לחילונים
בין הצימחונים ללא צימחונים
וכו וכו וכו
ולאחר ה7 באוקטובר הכל התגבר כי אנשים נהיו רגישים יותר לנושא ה"מוות לערבים"/"לחיות בשלום איתם" ועוד נושאים שקשורים לשמאל וימין שמאז ומתמיד היו רגישים אבל מכיוון שהם קשורים ל7 באוקטובר, הלחץ של היהודים בארץ בנוגע חאותן דעות רק התגבר. כתוצאה מכך, כל שמאלני נהפך בוגד, כל ימני נהפך ל"רוצה רצח".. אני מתעבת את מה שנהיה בארץ.
צריך להבין שיש את השמאל הקיצוני ויש את הלא קיצוני, לא כל שמאלני צריך להרצח באש הגהינום ואנשים שחושבים ככה מזעזעחם בעיני.
אממה, אני חושבת שלאנשים קשה לעשות את ההפרדה בין השמאל הקיצוני ללא קיצוני ולכן צריך להשגיש את השמאל הלא קיצוני. כרגע מי שצועק בקולי קולות אלה השמאלנים הקיצוניים ולכן לאנשים קל לעשות את ההכללה הזאת לכלל השמאל.
האם לצעוק שכל שמאלני בוגד זה שווה ערך לחמאס? אני חושבת שזאת אמירה מאוד מטגררת ומיותרת... חמאס זה חמאס ואותם אנשים הם אותם אנשים.
אנחנו םשוט עם ששונא את עצמו, נלחם בעצמו במקום באויבים שלנו וזה נובע משני הצדדים - הימניים והשמאלניים.
אחי אתה מגזים רצח
אף אחד לא שונא שמאלנים וחס וחלילה שככה גם לאחל להם
אולי אם יש כאלה שככה זה רק הימנים הקיצוניים ברמה מפגרת
ברמה שגם ימניים רגילים כבר לא סובלים אותם
אף אחד לא שונא שמאלנים וחס וחלילה שככה גם לאחל להם
אולי אם יש כאלה שככה זה רק הימנים הקיצוניים ברמה מפגרת
ברמה שגם ימניים רגילים כבר לא סובלים אותם
כן כן כל יום אנחנו רוצחים אנשים כי הם שמאלנים נכון?
אנונימית
אמאלה נשבעת שכן
אומרים ששמאלנים מפלגים את העם אבל ליטרלי אומרים ששמאלנים צריכים להיות חטופים בעזה
אומרים ששמאלנים מפלגים את העם אבל ליטרלי אומרים ששמאלנים צריכים להיות חטופים בעזה
^שוב חוזר ואומר
אף אחד לא אומר את זה
אולי רק הימין הקיצוני ברמה מפגרת שאף אחד כולל ימניים רגילים לא סובלים
אף אחד לא אומר את זה
אולי רק הימין הקיצוני ברמה מפגרת שאף אחד כולל ימניים רגילים לא סובלים
אני אמשיך לצטט מה שכתוב אצלי בביו
ה''שטן'', או יותר נכון פוליטיקאים וכל מי שמעליהם
רוצים מלחמות, רוצים לייצר מגפות פייק ופחד כמו הקורונה
כי הם רוצים שליטה, כסף, עוד למכור תרופות, תחמושת, זה כל המטרה.
p daddy הזה, התעוררתם עכשיו להבין מה זה אילומינטי וכל הפדופיליה שיש בארץ ובעולם שלא מדברים עליה? זה בדיוק כת השטן ששולטת בכל המלחמות.
חושבים שמה שהיה ב7.10 היה סתם? מאז הקמת המדינה רוצים לחסל את העם היהודי, כי העם היהודי הכי מפריע לאילומינטי לקדם את האג'נדה שלהם.
כל המלחמות האלה הן מן הסתם קורות.
אבל הן קורות כי אנחנו לא מקשיבים לקדוש ברוך הוא
מאשימים את השמאל, השמאל את הימין, ההוא חילוני, ההוא חרדי, ביבי הכי טוב, לפיד הכי טוב, גנץ הכי טוב, כאילו אולי תתבוננו לשמיים ותבינו שיש ה' מעל הכל והוא זה שרוצה את טובתנו ולא הם?
שום דבר הגיוני אין כאן במדינה ולא פוליטיקאים שרוצים את טובתנו שהם שחקנים של בובות שחברים מאחורי הקלעים
זה למה אנחנו סובלים
בטחונית
כלכלית
חברתית
כל דבר שתרצו, כי היה שם אחד משלנו שבאמת אכפת לו המצב היה זהב.
אבל אין. כי אלו מנהיגי ערב רב, הדור האחרון.
יש שמאלנים שהם ערב רב, אבל יש שמאלנים שדעתם פשוט אולי שגויה וצריך שהם יעשו את הכיוון ההפוך והתשובה והיו מלא מקרים כאלה. לא צריך לשנוא את אלה.
ומה שהתכוונתי בציטוט של הביו שלי:
''אין לנו סכסוך עם הערבים, יש לנו סכסוך עם אלוקי ישראל. ואם אנחנו לא נשמע לו, יהיו לנו רק צרות ועוד צרות. המצב רק ילך ויחמיר''
הלאומיות - המתימר להנחיל לכלל ישראל גאולה גשמית ובעיקר רוחנית. מגמתו להקים עם עברי חדש אשר ינער מעליו את ''אבק הדורות הקודמים'' ולהכריז ''הס כי לא להזכיר בשם ה'''
תכנית פעולתו אף היא פשוטה למדי: להפקיע את רבון העולמים מבית ישראל ומלבבות בני ישראל. ואם ישאל השואל מי יעמוד לנו בעת צרה? תבוא התשובה ''אנו בעצמנו כוחי ועוצם ידי''. מי זה אנו? אלה הם המנהיגים, הנוער הלאומי שלנו, הגבורים שהביאו למצב של מלחמה בין עם ישראל למלכות שמיים. האם אלו יביאו לנו את הגאולה? הם תארו לעצמם כי לא יבצר מהם להפקיע את רבון העולמים מתוך תחומנו, אולם מתברר שאין הדבר כן. כוחו של השם יתברך רב מכוחם ואנו דומים כעת לטפשים מוכים. מלמדים אותנו ומיסרים אותנו ואוזנינו אטומות משמוע.
כל עוד נניח עצמנו להיות מונהגים על ידי אותם מתעים, שהכניסונו לעימות עם הקבה, אין כל סיכוי שמצבנו ישתפר, להיפך, הוא ילך הלוך ורע מיום ליום.
רק דרך אחת קיימת להצלתנו, להשלים בינינו ובין אבינו שבשמים.
ה''שטן'', או יותר נכון פוליטיקאים וכל מי שמעליהם
רוצים מלחמות, רוצים לייצר מגפות פייק ופחד כמו הקורונה
כי הם רוצים שליטה, כסף, עוד למכור תרופות, תחמושת, זה כל המטרה.
p daddy הזה, התעוררתם עכשיו להבין מה זה אילומינטי וכל הפדופיליה שיש בארץ ובעולם שלא מדברים עליה? זה בדיוק כת השטן ששולטת בכל המלחמות.
חושבים שמה שהיה ב7.10 היה סתם? מאז הקמת המדינה רוצים לחסל את העם היהודי, כי העם היהודי הכי מפריע לאילומינטי לקדם את האג'נדה שלהם.
כל המלחמות האלה הן מן הסתם קורות.
אבל הן קורות כי אנחנו לא מקשיבים לקדוש ברוך הוא
מאשימים את השמאל, השמאל את הימין, ההוא חילוני, ההוא חרדי, ביבי הכי טוב, לפיד הכי טוב, גנץ הכי טוב, כאילו אולי תתבוננו לשמיים ותבינו שיש ה' מעל הכל והוא זה שרוצה את טובתנו ולא הם?
שום דבר הגיוני אין כאן במדינה ולא פוליטיקאים שרוצים את טובתנו שהם שחקנים של בובות שחברים מאחורי הקלעים
זה למה אנחנו סובלים
בטחונית
כלכלית
חברתית
כל דבר שתרצו, כי היה שם אחד משלנו שבאמת אכפת לו המצב היה זהב.
אבל אין. כי אלו מנהיגי ערב רב, הדור האחרון.
יש שמאלנים שהם ערב רב, אבל יש שמאלנים שדעתם פשוט אולי שגויה וצריך שהם יעשו את הכיוון ההפוך והתשובה והיו מלא מקרים כאלה. לא צריך לשנוא את אלה.
ומה שהתכוונתי בציטוט של הביו שלי:
''אין לנו סכסוך עם הערבים, יש לנו סכסוך עם אלוקי ישראל. ואם אנחנו לא נשמע לו, יהיו לנו רק צרות ועוד צרות. המצב רק ילך ויחמיר''
הלאומיות - המתימר להנחיל לכלל ישראל גאולה גשמית ובעיקר רוחנית. מגמתו להקים עם עברי חדש אשר ינער מעליו את ''אבק הדורות הקודמים'' ולהכריז ''הס כי לא להזכיר בשם ה'''
תכנית פעולתו אף היא פשוטה למדי: להפקיע את רבון העולמים מבית ישראל ומלבבות בני ישראל. ואם ישאל השואל מי יעמוד לנו בעת צרה? תבוא התשובה ''אנו בעצמנו כוחי ועוצם ידי''. מי זה אנו? אלה הם המנהיגים, הנוער הלאומי שלנו, הגבורים שהביאו למצב של מלחמה בין עם ישראל למלכות שמיים. האם אלו יביאו לנו את הגאולה? הם תארו לעצמם כי לא יבצר מהם להפקיע את רבון העולמים מתוך תחומנו, אולם מתברר שאין הדבר כן. כוחו של השם יתברך רב מכוחם ואנו דומים כעת לטפשים מוכים. מלמדים אותנו ומיסרים אותנו ואוזנינו אטומות משמוע.
כל עוד נניח עצמנו להיות מונהגים על ידי אותם מתעים, שהכניסונו לעימות עם הקבה, אין כל סיכוי שמצבנו ישתפר, להיפך, הוא ילך הלוך ורע מיום ליום.
רק דרך אחת קיימת להצלתנו, להשלים בינינו ובין אבינו שבשמים.
סתמו את הפה יא שמולנים
הכי הזוי זה שיש הרבה שמחשיבים את כל מי שנגד ביבי והממשלה הזאת כ"שמאלנים" אך רק בגלל שהם לא תומכים בביבי
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^^^אבל אם יהיה משאל עם מה צריך לעשות לשמלאנים מה את חושבת שיקרה ?
^^^^^^אבל אם יהיה משאל עם מה צריך לעשות לשמלאנים מה את חושבת שיקרה ?
אנונימי
^ אהיה בטוח ב100 אחוז שלא יצא הרוב לשלוח אותם לעזה..
מי שאומר את זה מדבר שטויות.. ומי שבאמת מתכוון לזה (שלא נראלי שזה באמת מישהו) זה מיעוט כמו שיש מיעוט של שמאלנים שנגד חיילי צהל
מי שאומר את זה מדבר שטויות.. ומי שבאמת מתכוון לזה (שלא נראלי שזה באמת מישהו) זה מיעוט כמו שיש מיעוט של שמאלנים שנגד חיילי צהל
^^^ היי אתה מוזמן להסתכל בפוסטים של push באינסטגרם שקשורים לשמאלנים ותראה כמה אנשים כותבים את זה.. וכותבים עוד מלא דברים נוראים והכל בגלל שאנשים יצאו להפגין כדי להחזיר את *החטופים*
שואל השאלה:
^^גם יותר מ5 אחוז זה המון מידיי
לא אתפלא אם זה יהיה מעל 15 אחוז מהעם
^^גם יותר מ5 אחוז זה המון מידיי
לא אתפלא אם זה יהיה מעל 15 אחוז מהעם
אנונימי
ואם אמא שלכם הייתה שמאלנית?
נשלח אותה לעזה?
דפקו לאנשים את המוח עם המושגים האלה, ימין, שמאל
נשלח אותה לעזה?
דפקו לאנשים את המוח עם המושגים האלה, ימין, שמאל
שואל השאלה:
^^^בול, ועם אלפיי לייקים
וגם שמה שהרבה בני נוער עושים למפגינים שמזוהים מבחינתם עם השמאל (לא כולם שם שמאלנים), זה שהרבה מהנוער תוקף פיזית מפגינים מקלל אותם. ולמי שאומר שגם השמאל ככה (שזה גם נכון ) אני לא רואה ברשת כל כך הרבה תגובות של איחולים רעים כמו סרטן, מוות ודברים קיצונים כמו שאני רואה נגד שמאלנים
^^^בול, ועם אלפיי לייקים
וגם שמה שהרבה בני נוער עושים למפגינים שמזוהים מבחינתם עם השמאל (לא כולם שם שמאלנים), זה שהרבה מהנוער תוקף פיזית מפגינים מקלל אותם. ולמי שאומר שגם השמאל ככה (שזה גם נכון ) אני לא רואה ברשת כל כך הרבה תגובות של איחולים רעים כמו סרטן, מוות ודברים קיצונים כמו שאני רואה נגד שמאלנים
אנונימי
^כן, לא חייבים לאהוב את ההפגנות אבל להגיד שצריך ללכת לעזה זה מוגזם
שואל השאלה:
^^^צודק אחי זה מה שאני תמיד אומר
שבעצם מאחלים אונס וגירוש מישראל הם בעצם מאחלים בין היתר לחלק מהמשפחה שלי ולאנשים שאני מכיר
וכן גם אמא שלי בעיניי חלק מהאנשים נחשבת שמאלנית כי היום מה שנחשב שמאל לפעמים זה נגד ביבי ואמא שלי ממש נגד ביבי אבל זו עדיין לא סיבה להיות כזה אכזרי אל אנשים
^^^צודק אחי זה מה שאני תמיד אומר
שבעצם מאחלים אונס וגירוש מישראל הם בעצם מאחלים בין היתר לחלק מהמשפחה שלי ולאנשים שאני מכיר
וכן גם אמא שלי בעיניי חלק מהאנשים נחשבת שמאלנית כי היום מה שנחשב שמאל לפעמים זה נגד ביבי ואמא שלי ממש נגד ביבי אבל זו עדיין לא סיבה להיות כזה אכזרי אל אנשים
אנונימי
שואל השאלה:
^^לדעתי פוש מייצג חלק גדול מהעם וגם יש שם מפורסמים ומשפיענים שמגיבים באלימות ובשפה מסריחה כלפיי שמאלנים וכו
^^לדעתי פוש מייצג חלק גדול מהעם וגם יש שם מפורסמים ומשפיענים שמגיבים באלימות ובשפה מסריחה כלפיי שמאלנים וכו
אנונימי
אולי זה הפוך?
שהשמאלנים מאחלים לנו שנמות
תסתכלו איזה איחולים הם נותנים בהפגנות שלהם
לבן גביר
לסמוטריץ
וכמובן כמובן
לביבי
תסתכלו איך הם מטנפים את הפה על כל הימין
מאחלים להם דברים הזויים
תסתכלו קצת על סרטונים ותבינו
שהשמאלנים מאחלים לנו שנמות
תסתכלו איזה איחולים הם נותנים בהפגנות שלהם
לבן גביר
לסמוטריץ
וכמובן כמובן
לביבי
תסתכלו איך הם מטנפים את הפה על כל הימין
מאחלים להם דברים הזויים
תסתכלו קצת על סרטונים ותבינו
אני חושב שממש לא.
יש אנשים קיצוניים שממש שונאים, אבל זה מתוך פחד, הם רואים את המעשים של השמאל הקיצוני כבגידה במדינה.
הם מסתכלים על המעשים שלהם ואומרים האנשים האלה אשכרה גורמים להחרבת המדינה שלנו, ומכאן השנאה.
וגם זה, לא מדובר על שנאה תהומית וחולנית של חמאס, שמובילה לרצח ושפיכות דמים.
אלה יותר להרגשת כעס, וכאב על ההתנהגות שלהם.
אבל זה לא רוב העם, רוב העם אמנם מתנגד לשמאל, אבל זה לא ברמת השנאה.
יש אנשים קיצוניים שממש שונאים, אבל זה מתוך פחד, הם רואים את המעשים של השמאל הקיצוני כבגידה במדינה.
הם מסתכלים על המעשים שלהם ואומרים האנשים האלה אשכרה גורמים להחרבת המדינה שלנו, ומכאן השנאה.
וגם זה, לא מדובר על שנאה תהומית וחולנית של חמאס, שמובילה לרצח ושפיכות דמים.
אלה יותר להרגשת כעס, וכאב על ההתנהגות שלהם.
אבל זה לא רוב העם, רוב העם אמנם מתנגד לשמאל, אבל זה לא ברמת השנאה.
שואל השאלה:
^^אלו נבחרי ציבור
תשלח לי בבקשה פוסט של דעה של מישהו ימני ושבפוסט יש הרבה תגובות של איחולי מוות וגירוש מישראל
לא כולל נבחרי ציבור
^^אלו נבחרי ציבור
תשלח לי בבקשה פוסט של דעה של מישהו ימני ושבפוסט יש הרבה תגובות של איחולי מוות וגירוש מישראל
לא כולל נבחרי ציבור
אנונימי
שואל השאלה:
^^הלוואי ואתה צודק
ובכללי כל מי שאמר שאני מגזים ושזה רק הקיצונים הלוואי ואתם צודקים אבל לצערי אני חושב שזה כבר מזמן הפך להיות כל כך הרבה אנשים
^^הלוואי ואתה צודק
ובכללי כל מי שאמר שאני מגזים ושזה רק הקיצונים הלוואי ואתם צודקים אבל לצערי אני חושב שזה כבר מזמן הפך להיות כל כך הרבה אנשים
אנונימי
^^
לא כל כך הבנתי את האבחנה, ההפך, כשאתה שונא נבחר ציבור אתה שונא גם את כל מי שבחר בו, זה הרבה יותר גרוע.
^
זה אכן הרבה אנשים, אבל לא הרוב, ולא קרוב לרוב.
לא כל כך הבנתי את האבחנה, ההפך, כשאתה שונא נבחר ציבור אתה שונא גם את כל מי שבחר בו, זה הרבה יותר גרוע.
^
זה אכן הרבה אנשים, אבל לא הרוב, ולא קרוב לרוב.
לא חסר
באמת שלא
תחפש קצת ותראה
מה מאחלים לכל החברה של להב"ה
שהם פשוט אנשים צדיקים שמוסרים את הנפש שלהם למען הצלת נפשות
ואני ראיתי המון פעמים שיוצאים עליהם בכזה טינוף
באמת שלא
תחפש קצת ותראה
מה מאחלים לכל החברה של להב"ה
שהם פשוט אנשים צדיקים שמוסרים את הנפש שלהם למען הצלת נפשות
ואני ראיתי המון פעמים שיוצאים עליהם בכזה טינוף
שואל השאלה:
^^לא מסכים
נבחרי ציבור צריכים לקבל ביקורת וזה שהם נבחרו ושונאים אותם וכותשים אותם זה לא שיח מפלג
זה שיח ביקורתי על נבחרי הציבור
כמובן שאפשר להגיד כל הימנים טיפשים ומשיחיים ואפשר להגיד כל השמלאנים בוגדים ומתנשאים שזה כן שיח שגורם לפילוג
^^לא מסכים
נבחרי ציבור צריכים לקבל ביקורת וזה שהם נבחרו ושונאים אותם וכותשים אותם זה לא שיח מפלג
זה שיח ביקורתי על נבחרי הציבור
כמובן שאפשר להגיד כל הימנים טיפשים ומשיחיים ואפשר להגיד כל השמלאנים בוגדים ומתנשאים שזה כן שיח שגורם לפילוג
אנונימי
שואל השאלה:
^^^שיוצאים על הארגונים עצמם ? או על המגזר החרדי (שזה גם ממש לא בסדר)
אני כן ראיתי מלא תגובות נגד חרדים שהם אוכלי חינם והם הסרטן של המדינה ושיעופו מפה
אבל אף פעם לא ראיתי כל כך הרבה תגובות שמאחלות לחרדים מוות, שהם יהיו חטופים וכו
אכזריות כזו אף פעם לא ראיתי באופן כזה גורף כלפיי חרדים ברשתות
^^^שיוצאים על הארגונים עצמם ? או על המגזר החרדי (שזה גם ממש לא בסדר)
אני כן ראיתי מלא תגובות נגד חרדים שהם אוכלי חינם והם הסרטן של המדינה ושיעופו מפה
אבל אף פעם לא ראיתי כל כך הרבה תגובות שמאחלות לחרדים מוות, שהם יהיו חטופים וכו
אכזריות כזו אף פעם לא ראיתי באופן כזה גורף כלפיי חרדים ברשתות
אנונימי
^^^
שוב, ממש לא נכון בעייני, להפך,
השנאה לנבחרי ציבור הרבה יותר גרועה משנאה לאדם אחר, מאחר ויש אנשים שבחרו אותם, וממשיכים לבחור אותם.
מה כבר תחשוב ותרגיש על אדם שבוחר שוב ושוב באדם שבעינייך הוא תמצית הרוע?
שוב, ממש לא נכון בעייני, להפך,
השנאה לנבחרי ציבור הרבה יותר גרועה משנאה לאדם אחר, מאחר ויש אנשים שבחרו אותם, וממשיכים לבחור אותם.
מה כבר תחשוב ותרגיש על אדם שבוחר שוב ושוב באדם שבעינייך הוא תמצית הרוע?
אפילו את מרכז יש הרבה ששונאים חאלס מה עשינו לכם
^בדיוק אנינחושבת שקיטלגנו את השמאלנים ככה אבל בתכלס אלה רק הקיצוניים ממש יש שמאלנים שהם אחלה וכאן מתחילה הבעיה בסוף אני מאמינה שאם ימני ישב לשיחה עם שמאלני הוא יבין שהוא לא כמו שהוא חשב וכנראה שהוא עדיין לא יסכים עם הדעות שלו אבל אני בטוחה שהוא יוותר על לאחל לו מוות ביסורים אבל עדיין לא הגענו לרמת שנאה כמו של חמאס
^^^^ זה תלוי אזור
איפה שאני גר בחיים לא שמעתי מילה אחת רעה על השמאלנים
על חרדים כל היום מטנפים..
איפה שאני גר בחיים לא שמעתי מילה אחת רעה על השמאלנים
על חרדים כל היום מטנפים..
עדיין לא הבנתי מזה "שמאל רגיל"??
חוץ מזה ששמעתי שהם שונאים את המדינה או משהו
חוץ מזה ששמעתי שהם שונאים את המדינה או משהו
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^^^שהוא אוליי שטוף מוח, נאיבי, מושפע, חושב שזה הרע במיעוטו
אבל אם אי אפשר לבקר נבחרי ציבור וממש לבוז להם בדרכים חוקיות כמובן אז איך בדיוק אנשים שהם לא בעד אותם דברים יציפו את זה ? וכן אנשים ש120 אנשים מחליטים על איך החיים שלהם יראו ובמיוחד שהיה פה יותר מאף הרוגים (וכן אפשר גם לשנוא את השמאל כמו מה שהיה עם רבין באינתיפאדה ).
גם הרבה נבחרי ציבור הם שקרנים, סכסנים, מושחתים, מניפולטיביים ומנסים להנדס תודעה אז כן ברור שמגיע להם ביקורת ואנשים שבוחרים לשנוא פלג גדול של אנשים בגלל זה ומרגישים מפולגים בגלל זה אין לי מה להגיד על זה. הם פשוט לוקחים את זה למקום לא טוב
^^^^^^שהוא אוליי שטוף מוח, נאיבי, מושפע, חושב שזה הרע במיעוטו
אבל אם אי אפשר לבקר נבחרי ציבור וממש לבוז להם בדרכים חוקיות כמובן אז איך בדיוק אנשים שהם לא בעד אותם דברים יציפו את זה ? וכן אנשים ש120 אנשים מחליטים על איך החיים שלהם יראו ובמיוחד שהיה פה יותר מאף הרוגים (וכן אפשר גם לשנוא את השמאל כמו מה שהיה עם רבין באינתיפאדה ).
גם הרבה נבחרי ציבור הם שקרנים, סכסנים, מושחתים, מניפולטיביים ומנסים להנדס תודעה אז כן ברור שמגיע להם ביקורת ואנשים שבוחרים לשנוא פלג גדול של אנשים בגלל זה ומרגישים מפולגים בגלל זה אין לי מה להגיד על זה. הם פשוט לוקחים את זה למקום לא טוב
אנונימי
כי אנשים לא מכירים את ההבדל בין דעות השמאל לדעות השמאל הקיצוניות והרדיקליות, מבחינתי שמאלנים קיצוניים הם בוגדים. שמאלנים מתונים הם לא.
^^
אח..תשמע מה אתה אומר..
אתה מדבר פה על 50% מהעם כשטופי מח ונאיבים.
בטענות רציונליות ובביקורת עניינית.
כך עובדת דמוקרטיה.
אני לא חושב ששנאה עוזרת למשהו, בשום סיטואציה.
נבחר ציבור מטבעו הוא מעצב דעת קהל, כל הסיבה שהוא הגיע למעמד שהוא הגיע זה היכולת שלו לכוון לדעת הקהל וגם ליצור את דעת הקהל.
זה דמוקרטיה.
שמע אח, אם מפריע לך שנאה, אתה קודם כל צריך להוציא אותה מתוכך.
זה פחות אפשרי לשנות שנאה של אדם אחר,
כשאתה חושב שהשנאה שבאה מתוכך היא לגיטימית.
אח..תשמע מה אתה אומר..
אתה מדבר פה על 50% מהעם כשטופי מח ונאיבים.
בטענות רציונליות ובביקורת עניינית.
כך עובדת דמוקרטיה.
אני לא חושב ששנאה עוזרת למשהו, בשום סיטואציה.
נבחר ציבור מטבעו הוא מעצב דעת קהל, כל הסיבה שהוא הגיע למעמד שהוא הגיע זה היכולת שלו לכוון לדעת הקהל וגם ליצור את דעת הקהל.
זה דמוקרטיה.
שמע אח, אם מפריע לך שנאה, אתה קודם כל צריך להוציא אותה מתוכך.
זה פחות אפשרי לשנות שנאה של אדם אחר,
כשאתה חושב שהשנאה שבאה מתוכך היא לגיטימית.
לא יודע מה איתך אני שמעתי קפלנסיטים אומרים הפוך
שואל השאלה:
^^^שמע אני לא מדבר עליי
אבל אם בעיניי אנשים מסוימים נבחר מישהו נוראי שהוא ממש שונא ויש לו קהל מצביעים רחב זה לאו דווקא אומר שהוא ישנא את המצביעים שלו
אוליי הוא חושב שהנבחר הוא גאון שעובד גם על המצביעים שלו ושהוא באמת ובתמים ו חושב שהמצביעים שלו לא בעד כל מה שהוא מנסה לקדם רק חלק ושוב פעם שזה הרע במיעוטו ולכולם בחרו בו
^^^שמע אני לא מדבר עליי
אבל אם בעיניי אנשים מסוימים נבחר מישהו נוראי שהוא ממש שונא ויש לו קהל מצביעים רחב זה לאו דווקא אומר שהוא ישנא את המצביעים שלו
אוליי הוא חושב שהנבחר הוא גאון שעובד גם על המצביעים שלו ושהוא באמת ובתמים ו חושב שהמצביעים שלו לא בעד כל מה שהוא מנסה לקדם רק חלק ושוב פעם שזה הרע במיעוטו ולכולם בחרו בו
אנונימי
שואל השאלה:
^^^^איזו שנאה יש לי ? את מי אני שונא בדיוק ?
וכן בממשלת בנט כל כך הרבה אנשים שנאו אותו כשהיה פיגועים וגם עכשיו אחריי ה7 הרבה שונאים את ביבי
^^^^איזו שנאה יש לי ? את מי אני שונא בדיוק ?
וכן בממשלת בנט כל כך הרבה אנשים שנאו אותו כשהיה פיגועים וגם עכשיו אחריי ה7 הרבה שונאים את ביבי
אנונימי
שואל השאלה:
גם אני חושב שיש הבדל בין לשנוא מישהו שפוגע בך בצורה ישירה לבין לשנוא מישהו שלא רוצה לפגוע באף אחד כי הוא נאיבי ורואה את העולם בוורוד
גם אני חושב שיש הבדל בין לשנוא מישהו שפוגע בך בצורה ישירה לבין לשנוא מישהו שלא רוצה לפגוע באף אחד כי הוא נאיבי ורואה את העולם בוורוד
אנונימי
כשאנשים אומרים שהשמאלנים יפלו לידיים של הנוחבות זה נטו בגלל שאנחנו הימנים כל כך כועסים עליהם שהם לא מבינים את המצב וכל כך תומכים בדברים האלה אז אנחנו פשוט אומרים להם בואו תראו במי אתם תומכים זה באמת מגיע מתוך כעס ולא באמת מתוך רצון שזה חס וחלילה יקרה
אנונימית
^^^
זה היתממות..
זה כמו להגיד אין לי בעיה עם המצביעים של היטלר רק עם היטלר עצמו.
אני לוקח את זה למקום קיצוני, אבל הנמשך מובן.
זה היתממות..
זה כמו להגיד אין לי בעיה עם המצביעים של היטלר רק עם היטלר עצמו.
אני לוקח את זה למקום קיצוני, אבל הנמשך מובן.
שואל השאלה:
^אתה חושב שהמצביעים של ביבי ידעו שיהיה 7 באוקטובר ?
אתה חושב שרוב המצביעים של ביבי היו בעד ההתנתקות ?שהוא דרך אגב הצביע בעד
אני חושב ששתי התשובות לשאלות האלה זה לא
ושוב פעם יש את האנשים שחושבים שביבי הוא לא טוב לישראל אבל הוא האופציה הכי פחות גרועה ממה שיש וזה למה הם יצביעו לו
ומתנגדי ביבי המובהקים לאו דווקא ישנאו אנשים כאלה
^אתה חושב שהמצביעים של ביבי ידעו שיהיה 7 באוקטובר ?
אתה חושב שרוב המצביעים של ביבי היו בעד ההתנתקות ?שהוא דרך אגב הצביע בעד
אני חושב ששתי התשובות לשאלות האלה זה לא
ושוב פעם יש את האנשים שחושבים שביבי הוא לא טוב לישראל אבל הוא האופציה הכי פחות גרועה ממה שיש וזה למה הם יצביעו לו
ומתנגדי ביבי המובהקים לאו דווקא ישנאו אנשים כאלה
אנונימי
"לדבר ערבית"
בטח יצא לך לשמוע את המושג הזה
רוב האנשים בארץ הבינו שאין עם מי לדבר ופועלים כמובן מרגשי נקמה (לחלוטין מובנת, גם אני ככה) על מה שהכלבים הקטנים עשו לאחים שלנו ולעם שלנו.
ברגע שזה קרה, איבדנו את הרחמים עליהם.
היינו מוסריים ושום דבר לא יצא מזה, הם לא רוצים אותנו פה, יפה ששמאלנים צועקים פתרון שתי מדינות אבל הצד השני לא רוצה שתי מדינות ופה מתחילה הבעיה
בטח יצא לך לשמוע את המושג הזה
רוב האנשים בארץ הבינו שאין עם מי לדבר ופועלים כמובן מרגשי נקמה (לחלוטין מובנת, גם אני ככה) על מה שהכלבים הקטנים עשו לאחים שלנו ולעם שלנו.
ברגע שזה קרה, איבדנו את הרחמים עליהם.
היינו מוסריים ושום דבר לא יצא מזה, הם לא רוצים אותנו פה, יפה ששמאלנים צועקים פתרון שתי מדינות אבל הצד השני לא רוצה שתי מדינות ופה מתחילה הבעיה
אני מסכים, עם כמה שיש חלק גדול של שמאלנים שהם מאוד נאורים וממש לא כמו השמאל של פעם, לאחל להם דברים כמו "נחליף אותם בחטופים" ודברים כאלה זה מזעזע. וגם, שמאל וימין רחב יותר מנושא הערבים והפלסטינים.
אני ממש ממש לא אוהב ולא מסכים עם הדעות שלהם, אין סיבה לשנוא אותם, אולי את הדעות שלהם על פוליטיקה
^^^
לא כל כך הבנתי..אף אחד לא ידע שיהיה שביעי באוקטובר בגדול
היחידה שהזהירה מתרחיש כזה בפוליטיקה הייתה אורית סטרוק מהציונות הדתית, היא הזהירה שבע פעמים אגב.
לגבי ההתנתקות, זה לא נכון, ביבי הצביע בפעם הראשונה שזה עלה לדיון בעד, ולאחר מכן הוא התנגד.
וכל מצביעי הליכוד יודעים את הדבר הזה
בחירה היא תמיד בין הברירות הקיימות, בעולם תאורטי גם מצביעי ביבי שאוהבים אותו אישית יגידו שאם היה מישהו יותר טוב היו מצביעים לא.
בכל מקרה אני מרגיש שאני נגרר למקום שאני לא רוצה להיות בו.
הנקודה שלי היא פשוטה, אתה רוצה שמפלס השנאה ירד?
תתחיל לחפש בעצמך ובאנשים שיש לך השפעה עליהם את המקומות בהם יש שנאה, ותשפיע על עצמך ועל הסובבים אותך, להנמיך את מפלס השנאה.
לא כל כך הבנתי..אף אחד לא ידע שיהיה שביעי באוקטובר בגדול
היחידה שהזהירה מתרחיש כזה בפוליטיקה הייתה אורית סטרוק מהציונות הדתית, היא הזהירה שבע פעמים אגב.
לגבי ההתנתקות, זה לא נכון, ביבי הצביע בפעם הראשונה שזה עלה לדיון בעד, ולאחר מכן הוא התנגד.
וכל מצביעי הליכוד יודעים את הדבר הזה
בחירה היא תמיד בין הברירות הקיימות, בעולם תאורטי גם מצביעי ביבי שאוהבים אותו אישית יגידו שאם היה מישהו יותר טוב היו מצביעים לא.
בכל מקרה אני מרגיש שאני נגרר למקום שאני לא רוצה להיות בו.
הנקודה שלי היא פשוטה, אתה רוצה שמפלס השנאה ירד?
תתחיל לחפש בעצמך ובאנשים שיש לך השפעה עליהם את המקומות בהם יש שנאה, ותשפיע על עצמך ועל הסובבים אותך, להנמיך את מפלס השנאה.
שואל השאלה:
^נכון
אבל מצפים מאדם שאומר שבראשותו ישראל ידעה את העשור הבטחוני מזה שנים ושרק הליכוד יכול שהוא לא ידע טווח כזה ושזה יקרה בזמן המשמרת שלו ? אז מה זה אומר בעצם ? שזה הכי טוב שאפשר ? זה המנהיג שצריך לתת לו את המפתחות להנהלת המדינה ?
^נכון
אבל מצפים מאדם שאומר שבראשותו ישראל ידעה את העשור הבטחוני מזה שנים ושרק הליכוד יכול שהוא לא ידע טווח כזה ושזה יקרה בזמן המשמרת שלו ? אז מה זה אומר בעצם ? שזה הכי טוב שאפשר ? זה המנהיג שצריך לתת לו את המפתחות להנהלת המדינה ?
אנונימי
אתה שוב נכנס איתי לויכוח על כן ביבי לא ביבי,
שיש לי הרבה מה לומר בו, אבל אני לא מעוניין.
אני רוצה להתרכז במה שאנחנו מסכימים עליו, ולא במה שלא.
מה שאני רוצה לומר לך הוא פשוט.
לא רוצה שנאה?תתחיל מעצמך.
יאללה אח, שתהיה לך שנה טובה ומתוקה.
שיש לי הרבה מה לומר בו, אבל אני לא מעוניין.
אני רוצה להתרכז במה שאנחנו מסכימים עליו, ולא במה שלא.
מה שאני רוצה לומר לך הוא פשוט.
לא רוצה שנאה?תתחיל מעצמך.
יאללה אח, שתהיה לך שנה טובה ומתוקה.
כן.
לא באמצ עוזר לאמר את זה. במשך שנים ראיתי את זה ונגעלתי ורק ידעתי להטיף לאחרים עד שקלטתי שבאמת אני יכולה לשנות רק טת עצמי.
אנונימית
כן
לא חושבת שאפשר להשוות לחמאס ולא חושבת שזה כל העם או אפילו רוב העם זה דעות מאוד קיצוניות שביבי מכתיב מהרגע שהוא נכנס לפוליטיקה
ואיכשהו אותם אנשים אוהבים להגיד שאנחנו מפלגים
ואיכשהו אותם אנשים אוהבים להגיד שאנחנו מפלגים
שואל השאלה:
^^^^^^את מי אני שונא בדיוק ? למה אתה אומר שהשנאה היא אצלי ?
שגם יש הבדל בין שנאה לבין אכזריות ואני דיברתי עכשיו על אכזריות/שנאה קיצונית
^^^^^^את מי אני שונא בדיוק ? למה אתה אומר שהשנאה היא אצלי ?
שגם יש הבדל בין שנאה לבין אכזריות ואני דיברתי עכשיו על אכזריות/שנאה קיצונית
אנונימי
מסכים איתך.
אבל זה לא שמהצד השמאלני אין שנאה לימנים
אבל זה לא שמהצד השמאלני אין שנאה לימנים
לא אמרתי שהשנאה אצלך,
אלה שקיימת בך שנאה, וגם באנשים סביבך,
כמו שהיא קיימת בי ובאנשים סביבי.
והדרך לתקן שנאה לא עוברת בהטפה לאדם אחר, אלה בשינוי שלי עצמי ושל סביבתי
אלה שקיימת בך שנאה, וגם באנשים סביבך,
כמו שהיא קיימת בי ובאנשים סביבי.
והדרך לתקן שנאה לא עוברת בהטפה לאדם אחר, אלה בשינוי שלי עצמי ושל סביבתי
שואל השאלה:
כן שנאה זה רגש טבעי אבל צריך לדעת מה לעשות איתו ולהציב לעצמנו גבולות
וזה נראה שהשנאה גרמה ליותר מידי אנשים פה לדבר מסריח ולהתנהג בצורה מגעילה
כן שנאה זה רגש טבעי אבל צריך לדעת מה לעשות איתו ולהציב לעצמנו גבולות
וזה נראה שהשנאה גרמה ליותר מידי אנשים פה לדבר מסריח ולהתנהג בצורה מגעילה
אנונימי
שואל השאלה:
^דבר ראשון אני בן דבר שני אני בחברתי שמאל ובביטחון ימין
^דבר ראשון אני בן דבר שני אני בחברתי שמאל ובביטחון ימין
אנונימי
שואל השאלה:
^^זה אומר שאין לי אף מפלגה שמייצגת אותי זה מה שזה אומר
ואם מה שקורה פה עכשיו במשמרת של ממשלה ימנית אז אוליי עדיף כבר להצביע רק לפח החברתי כי גם ככה ביטחון לא היה פה
^^זה אומר שאין לי אף מפלגה שמייצגת אותי זה מה שזה אומר
ואם מה שקורה פה עכשיו במשמרת של ממשלה ימנית אז אוליי עדיף כבר להצביע רק לפח החברתי כי גם ככה ביטחון לא היה פה
אנונימי
שואל השאלה:
^לא הבנתי
לדעתך מה שקורה פה זו ממשלת ימין ?
וחוץ מיזה מול מי אתה רוצה להתחרות מול האנשים שהם בתוך העם שלך ? אני לא רוצה להילחם באף אחד בתוך העם וכל ה"לא לבכות שננצח" זה כאילו להתגרות
אני רוצה שיהיה פה ולדעתי אף אחד מהגושים לא טוב למדינה (עובדה 7 בעשירי, פילוג בעם)
וכן גם השמאל לא טוב כי זו אידיאולוגיה נאיבית בביטחון ובלי ביטחון אין כלום אבל לא חושב שמה שיש פה זה באמת ימין
^לא הבנתי
לדעתך מה שקורה פה זו ממשלת ימין ?
וחוץ מיזה מול מי אתה רוצה להתחרות מול האנשים שהם בתוך העם שלך ? אני לא רוצה להילחם באף אחד בתוך העם וכל ה"לא לבכות שננצח" זה כאילו להתגרות
אני רוצה שיהיה פה ולדעתי אף אחד מהגושים לא טוב למדינה (עובדה 7 בעשירי, פילוג בעם)
וכן גם השמאל לא טוב כי זו אידיאולוגיה נאיבית בביטחון ובלי ביטחון אין כלום אבל לא חושב שמה שיש פה זה באמת ימין
אנונימי
שואל השאלה:
הם לא מפגינים נגד ימניים הם מפגינים נגד הממשלה
הם לא מפגינים נגד ימניים הם מפגינים נגד הממשלה
אנונימי
שואל השאלה:
ממשלה שלא מונעת חדירת מחבלים קיצונית וטוענת (לפניי המלחמה הזו הם טענו את זה) שבזכותה ישראל ידעה את העשור הבטחוני הכי טוב אי פעם
ממשלה שטינפה על הממשלה הקודמת שהיו פיגועים ואמרו שהם חייבים ללכת הביתה
ועדיין יש פיגועים במשמרת שלהם
ממשלה שלא מונעת חדירת מחבלים קיצונית וטוענת (לפניי המלחמה הזו הם טענו את זה) שבזכותה ישראל ידעה את העשור הבטחוני הכי טוב אי פעם
ממשלה שטינפה על הממשלה הקודמת שהיו פיגועים ואמרו שהם חייבים ללכת הביתה
ועדיין יש פיגועים במשמרת שלהם
אנונימי
שואל השאלה:
בכללי לא רציתי להיכנס לפוליטיקה פשוט השנאה הזו ממש מעציבה אותי וגורמת לי לבעיות אמון בבני אדם ובנו כעם
בכללי לא רציתי להיכנס לפוליטיקה פשוט השנאה הזו ממש מעציבה אותי וגורמת לי לבעיות אמון בבני אדם ובנו כעם
אנונימי
שואל השאלה:
^אז אתה פוסל בערך 40 אחוז מהמדינה
ואני לא האלה מהשמאל ואני לא מהימין
לא משתייך לאף גוש
^אז אתה פוסל בערך 40 אחוז מהמדינה
ואני לא האלה מהשמאל ואני לא מהימין
לא משתייך לאף גוש
אנונימי
שואל השאלה:
וגם כל האנשי מודיעין שזלזלו אשמים
ושתדע אותם סרבנים באו כמו גדולים לעשות מילואים מה7 ועד עכשיו
וגם כל האנשי מודיעין שזלזלו אשמים
ושתדע אותם סרבנים באו כמו גדולים לעשות מילואים מה7 ועד עכשיו
אנונימי
כן וגם כלפי ערבים
שואל השאלה:
^לא אמרת במילים אחרות שמי שמצביע לגוש השני (שבו יש ליברמן וגנץ) אתה נגדו ? (שהוא לא אח שלך ולא חבר שלך)
ובנוסף כן אני יכול להבין את התסכול והעצבים של התומכי ממשלה
שתדע גם שיש אנשי שמאל (מהגוש שמאל)שהם נגד העסקה
והפגנות זה לגיטימי
ברור שבשיא הלחימה במיוחד בהתחלה זה לא הכי חכם ולא תורם כל כך
אני רואה את זה שההפגנות נגד הממשלה הם נגדם גם אם יביאו את כל בחטופים כי יש עוד נושאים שמפריעים להם בממשלה + אחריי ה7 לא משנה מה תעשו זו מכה קשה
^לא אמרת במילים אחרות שמי שמצביע לגוש השני (שבו יש ליברמן וגנץ) אתה נגדו ? (שהוא לא אח שלך ולא חבר שלך)
ובנוסף כן אני יכול להבין את התסכול והעצבים של התומכי ממשלה
שתדע גם שיש אנשי שמאל (מהגוש שמאל)שהם נגד העסקה
והפגנות זה לגיטימי
ברור שבשיא הלחימה במיוחד בהתחלה זה לא הכי חכם ולא תורם כל כך
אני רואה את זה שההפגנות נגד הממשלה הם נגדם גם אם יביאו את כל בחטופים כי יש עוד נושאים שמפריעים להם בממשלה + אחריי ה7 לא משנה מה תעשו זו מכה קשה
אנונימי
יש שמאלני ויש שמאלני קיצון, שמאלני בסהכ רוצה שיהיה טוב למדינה פשוט עם דעה שונה, שמאלני קיצון לעומת זאת תומך טרור ויוצא נגד החיילים שלנו וכאלה צריך להעיף קיבינימט מהמדינה שלנו כמו עופר כסיף אמיר חצרוני וכו
וואו כן זה עצוב
אני ספציפית ימנית מתנחלת וממש קשה לי ששמאלנים (מעטים כמובן, לא מכלילה בכלל) מדברים על דתיים ומתנחלים בתור גזע שצריך להשמיד, קוראים לנו אשכרה 'מחבלים' ומאחלים דברים... לא הכי נחמדים כשאני רואה בהם אחים לכל דבר, הם אחים שלי גם אם אנחנו לא מסכימים על דברים, ויותר מזה, כולנו בני אדם וזה לא משנה מה הדעות שלנו
וזה כמובן ממש נכון גם לצד ההפוך
אני ספציפית ימנית מתנחלת וממש קשה לי ששמאלנים (מעטים כמובן, לא מכלילה בכלל) מדברים על דתיים ומתנחלים בתור גזע שצריך להשמיד, קוראים לנו אשכרה 'מחבלים' ומאחלים דברים... לא הכי נחמדים כשאני רואה בהם אחים לכל דבר, הם אחים שלי גם אם אנחנו לא מסכימים על דברים, ויותר מזה, כולנו בני אדם וזה לא משנה מה הדעות שלנו
וזה כמובן ממש נכון גם לצד ההפוך
שואל השאלה:
^^את צודקת
^^את צודקת
אנונימי
כמה סתום צריך להיות כדי להשוות? ימנים טבחו ואנסו 1200 שמאלנים מתישהו? כמה שנאה צריך בשביל לשאול שאלה כזאת? דוחה.
^האמת שאני ממש מסכימה איתך...
ראיתי פה גם כמה תשובות שהסכמתי גם איתם, שכמו שכולם פה אומרים (ואני מסכימה איתם) שיש הבדל בין שמאל רדיקלי שהוא מועט מאוד לבין שמאל רגיל שרק רוצה שלום, ככה גם הימנים
יש ימין קיצוני שאולי אותו אתם מגדירים כ'ימין', אבל הימין הקיצוני הוא חלק קטן מאוד ולא הוא מגדיר אותנו כימנים.
יש ימין קיצוני שאולי אותו אתם מגדירים כ'ימין', אבל הימין הקיצוני הוא חלק קטן מאוד ולא הוא מגדיר אותנו כימנים.
שואל השאלה:
^^^תקרא את התגובות
ברור שהיא מפלגת ולא בסדר אבל תסתכל מה מאחלים לה
איחולים כאלה זה מעשים שאותם החמאס מוציאים לפועל בטיפול באנשים
^^^תקרא את התגובות
ברור שהיא מפלגת ולא בסדר אבל תסתכל מה מאחלים לה
איחולים כאלה זה מעשים שאותם החמאס מוציאים לפועל בטיפול באנשים
אנונימי
^בוא שלמגי אוצרי לא מגיע לחיות במדינה הזאת
^^ לא יכול לראות תגובות, אין לי אינסטגרם.
אבל טוויטר כן יש לי, ואני יכול לומר לך שהאישה הזאת עסוקה כל הזמן רק בלהסית, והיא עושה את זה גם בציוץ ששלחת.
לא יכול להגיב על מה שמאחלים לה כי אני לא יכול לראות מה מאחלים לה.
אבל טוויטר כן יש לי, ואני יכול לומר לך שהאישה הזאת עסוקה כל הזמן רק בלהסית, והיא עושה את זה גם בציוץ ששלחת.
לא יכול להגיב על מה שמאחלים לה כי אני לא יכול לראות מה מאחלים לה.
שואל השאלה:
^^אבל לגרש לעזה ? לאחל מוות ?
נכון שהיא מפלגת ומזלזלת בדתיים אבל ממשהו לא בסדר לא צריך להיות כל כך אכזרי
^^אבל לגרש לעזה ? לאחל מוות ?
נכון שהיא מפלגת ומזלזלת בדתיים אבל ממשהו לא בסדר לא צריך להיות כל כך אכזרי
אנונימי
שואל השאלה:
^^^^מסכים איתך
אבל שקראתי הרבה תגובות שעברו את העצבים ההגיוניים לאיחולים קיצונים ושאין כמעט תגובות גינוי לזה בפוסט + אלפיי לייקים לתגובות זה צורה שבא אנחנו מתארים את אויבנו..
^^^^מסכים איתך
אבל שקראתי הרבה תגובות שעברו את העצבים ההגיוניים לאיחולים קיצונים ושאין כמעט תגובות גינוי לזה בפוסט + אלפיי לייקים לתגובות זה צורה שבא אנחנו מתארים את אויבנו..
אנונימי
שואל השאלה:
^^^^אני לא בעדה
אבל אני חושב שלא צריך לאחל לה להיות בתא סגור עם מחבלי נוחבה..
זה לא קיצוני ?
^^^^אני לא בעדה
אבל אני חושב שלא צריך לאחל לה להיות בתא סגור עם מחבלי נוחבה..
זה לא קיצוני ?
אנונימי
שואל השאלה:
^^^מגעילה, אישה בזויה, חולת נפש, לגרש לחול
אבל לא לגרש לעזה או לרצוח ולענות אותה
^^^מגעילה, אישה בזויה, חולת נפש, לגרש לחול
אבל לא לגרש לעזה או לרצוח ולענות אותה
אנונימי
שואל השאלה:
בושה שהם ביטלו אותה
כפייה חילונית זה נוראי כמו כפייה דתית
בושה שהם ביטלו אותה
כפייה חילונית זה נוראי כמו כפייה דתית
אנונימי
שואל השאלה:
^^כל פרובוקטור מפלג צריך לגרש לעזה ? את יודעת איזה חיים נוראים יש בעזה ומה עושים ליהודים בעזה ?
^^כל פרובוקטור מפלג צריך לגרש לעזה ? את יודעת איזה חיים נוראים יש בעזה ומה עושים ליהודים בעזה ?
אנונימי
שואל השאלה:
^^מקווה שאתה צודק שזה מתסכול ולא שהם באמת מתכוונים לזה
^^מקווה שאתה צודק שזה מתסכול ולא שהם באמת מתכוונים לזה
אנונימי