24 תשובות
תמיד אספתי כי הביאו לי או שתמיד כלא היה לי אז הייתי קונה אז זה לא בדיוק אוסף זה פשוט שיש לי
קונים בפיצוציות או חנויות שמוכרים בהם לרוב וויפ וסיגריות
או ב gentlemen
קונים בפיצוציות או חנויות שמוכרים בהם לרוב וויפ וסיגריות
או ב gentlemen
קונה בקיוסקים, מקס סטוק
הכי יקר 15 שקל בערך
הכי יקר 15 שקל בערך
שואל השאלה:
^כן ראיתי, רק חבל שהמחירים בשמיים ובחיים לא יסכימו לי לקנות במחיר כזה
^כן ראיתי, רק חבל שהמחירים בשמיים ובחיים לא יסכימו לי לקנות במחיר כזה
לא קונה
קונסת לאנשים ככה האוסף יותר מספק
קונסת לאנשים ככה האוסף יותר מספק
אין לי אבל בחנויות מזכרות יש המון
אבא שלי אוסף, הוא מבקש מחברים/משפחה לקנות לו עם הם בחול
בכל מקום בערך יש,מקס טוק יש,את יכולה להזמין,חנויות של כזה הכל בשקל ודברים כאלה בסגנון,חנויות מזכרות,ובכללי יש בכל מיני מקומות,גם תחנות דלק,וגם אני תמיד מוצא מלא
אין לי אבל מהניסיון שלי בצפייה של שנים באמא שלי והחברות שלה פשוט "שועלים" מצית מידיד ואז אחרי שנתיים יש לך ארמון של מצתים
אני מלצרית באולם אירועים ואנשים כל הזמן שוכחים מצתים אז אני גונבת
אנונימית
אין לי אבל איכותיים יש בגלטמן
מרימים
אני חושב שהכי יקרה שלי זו הdupont c23010
וואי פאפא פיג עישון לא יעשה לך טוב. בבקשה אל תעשן
שואל השאלה:
^אני לא מעשנת!!
רק רוצה מצתים!
^אני לא מעשנת!!
רק רוצה מצתים!
אבל היה לך גם שאלה לפני כמה ימים על סיגריות... קיצר לא משנה יפה שאת לא מעשנת :)
אני לא אוספת אני קונסת לחברה שלי
דופקים אחד לשני
קיוסקים ויש גם מלא מגניבים באלי אקספרס, הכי יקר שלי בערך עשרים
מכל מקום שיש בו מצית טוב
תחנות דלק ופשוט גונבים לחברים
אנונימית
איביי
מה זה קונסת?
אנונימית
לא קונה אני קונס
אנונימי
יש לי אוסף דיי קטן כי אני אוסף רק את הזיפו בגנטלמן וזה יקר