5 תשובות
הלוואי אני תקועה במקיף ו'
נויה באיזה שכבה את אמורה להיות?
אנונימית
אני הייתי שנה שעברה במקיף ד'...
אני במקיף ד' ונשאר בד'
אני ^^
באותו הנושא: