8 תשובות
כי הם גם מאמינים שאם אתה רוצח למען גיהאד אז זה דבר קדוש וטוב ואם אתה מת אתה נחשב ממש מכובד כמו הרוג מלכות אצלנו
ממש לא דומה אצלינו לא מתאבדים בתוך מלא אנשים!!!!
כי עושים להם שטיפת מוח עוד מגיל 0
אנונימי
אממ... למה יהודים רוצחים אם כתוב בעשרת הדיברות "לא תרצח"? סתם שאלה
זה אנשים שמנצלים את הדת.
הם פראי אדם
יש להם איזה מישהו שכתב ספר אחרי מוחמד ופשוט הוא כתב שם מלא שטויות וכולם מקישים לשטויות שהוא כתב שם לרצוח ולהרוג היה מישהו במצרים שאמר להם שהוא כתב שטויות והרגו אותו
כתוב גם הבא להורגך השכם להורגו