9 תשובות
כן
לגמרי
כולם פה לא קראו אה
אנונימי
^אני קראתי
ואני מבינה את התסכול שלך
כן סבבה לגמרי
חכי שתגיעי לגיל יותר מתקדם ותביני עוד כמה דברים
אל תקפצי למסקנות עדיין
שואל השאלה:
^אני לא קופצת למסקנות אני פשוט יודעת שלא באלי ילדים ולא באלי להתחייב למישהו כל החיים שלי וזה שאני רק בת 17 לא אומר שאני לא מבינה מספיק
אנונימית
זה רק רעיון שהתבשל לך בראש וכאילו מהנקודת זמן בחיים שלך כרגע נראה לא אפשרי
חכי תני לחיים לקרות את תגדלי
תתפתחי תביני דברים
ואז תחליטי באמת

ונכון יש אנשים כאלה שלא מתאים להם
לגיטימי לגמרי