7 תשובות
לא נראה לי, אומרים rip
^^rip זה באנגלית וזה אומר rest in peace שזה כמו תנוח על משכבך בשלום. זה משהו אחר
לא אומרים כי אין לו "נשמה" יש לו "נפש"
אבל אני תומך בעד שתאמרי מה שבראש שלך
^^זו אותה הכוונה אבל בסדר
תראה פה
לא. לגוי אין אפשרות להגיע לצרור החיים אלא רק לגן עדן של גויים
אנונימי