7 תשובות
לא נראה לי, אומרים rip
נראלי שכן
^^rip זה באנגלית וזה אומר rest in peace שזה כמו תנוח על משכבך בשלום. זה משהו אחר
לא אומרים כי אין לו "נשמה" יש לו "נפש"
אבל אני תומך בעד שתאמרי מה שבראש שלך
אבל אני תומך בעד שתאמרי מה שבראש שלך
^^זו אותה הכוונה אבל בסדר
תראה פה
קישורים מצורפים:
לא. לגוי אין אפשרות להגיע לצרור החיים אלא רק לגן עדן של גויים
אנונימי
באותו הנושא: