4 תשובות
שואל השאלה:
כדאי להגיד מה מרגישים או לא?
אנונימית
בתקופתי לא הייתי כותבת לו כלום, פשוט אם הייתי מקבלת גימלים הייתי מציבה אותו בפני עובדה שיש לי גימלים
הייתי אומרת לו שאני הולכת לביקור רופא רק אם הוא היה שולח לי הודעה בקשר ללו"ז של -מחר- או שואל אם אני באה
"היי ___ שבוע טוב, רציתי לעדכן שאני לא מרגישה כזה טוב יש לי ____ אז אני אלך לביקור רופא תכף"
אנונימית
^^
את לא חייבת להגיד
אנונימית