3 תשובות
טיפול רגשי. אצלי זה היה כתוצאת פוסט-טראומה אחרי שהתגלתה אצלי סוכרת .
שואל השאלה:
איך יצאת?
אנונימי
אני הייתי בתקופה מסוימת בחיי כזאת