7 תשובות
שואל השאלה:
מראשון לציון
אנונימית
אני חושבת שזה בסדר
נראה לי שיהיה בסדר
כביש 90 מצפון יותר מסוכן
לדעתי תסעי. אנחנו לא יכולים לעצור את החיים, כמובן שלפתוח עיניים ולשים לב.
אבל תסעי ותעשי את מה שאת צריכה
זה תלוי מאיפה את נוסעת
מאיפה את נוסעת לאילת?
ואם נגיד את מאמינה אז תעשי איזה תפילת הדרך ותפילה להשגחה. זה מה שאני הולכת לעשות מחר בנסיעה שלי לתל אביב בעזרת השם