7 תשובות
מבינה לגמריי.
אני באותו מצב, רק מוכיחים לי עם כל פעם כמה שאני לא שייכת לפה.
הם רואים אותנו כזרים.
אנשים זבל שחושבים שהם מעליך רק כי אתה לא יהודי, זה לא אתה זה הם שמפגרים
חרא של אנשים
אנונימית
אני מבחינתי כל אזרח ישראלי שעשה צבא/שירות לאומי למען המדינה = כמו כל אזרח אחר והדת לא משנה בכלל.
חבל שלא כולם חושבים כמוך^
אני שירתתי בצבא, תרמתי את החלק שלי, ועדיין אנשים פה מתיחסים אליי כמישהי שאין לה זכות להיות פה ורק מנסים להוכיח לי שאני לא שייכת לפה
כי רצחתם אותנו 2000 שנה אולי
אנונימי
אמנם אני מוסלמי אבל אני יכול להבין אותך והתשובה היא בגלל שהרבה מאוד יהודים הם גזעניים, גם אם הם לא חושבים ככה או בלי לשים לב לכך.