5 תשובות
אבל עדיף שתדפיס
לא חייב יש בטלפון שלך, ולפי דעתי ההיתר גם שמור במייל
אם אתה צריך להשכיר רכב צריך אם לא אז לא צריך כי יש את כבר לרשויות ואם שוטר יצטרך את זה הוא פשוט יראה שיש לך במערכת
לא פשוט תשמור צילום מסך של זה בטלפון
נכון
חייב את זה זמנית כדי לנהוג