37 תשובות
גוף של האישה, האישה מחליטה
זה הגוף של הבת היא צריכה להחליט
הגוף של האישה, היא סוחבת את העובר, היא מחליטה
שואל השאלה:
ומה עם הגבר? הוא עכשיו חייב לגדל ילד שהוא לא רצה זה לכל החיים
ומה עם הגבר? הוא עכשיו חייב לגדל ילד שהוא לא רצה זה לכל החיים
לעשות את ההפלה כי בכל זאת שניהם יגדלו את התינוק בסוף
גוף של אישה, היא מחליטה, אבל כל עוד יש הסכמה שהילד לא יהיה מעורב בחיי הגבר והאישה יודעת שהוא לא רוצה לעזור
באמת שאלה מורכבת.. אם הגבר לא רוצה את התינוק וזה קרה בטעות והיא מתעקשת להביא אותו, אני לא חושבת שהוא חייב להיסחב עם זה , תלוי מה יש בניהם.. בגדול היא מחליטה אבל את ההחלטה שלה היא תצטרך לסחוב איתה לכל החיים.
שואל השאלה:
תאמתי אחלה תשובה שהוא לא מעורב בחיים של הגבר
אבל לדעתכם אם האישה בוחרת לא לעשות הפלה למרות התנגדות של הגבר
ורוצה שהוא ישמור על הילד וישלם מזונות זה לגיטימי?
תאמתי אחלה תשובה שהוא לא מעורב בחיים של הגבר
אבל לדעתכם אם האישה בוחרת לא לעשות הפלה למרות התנגדות של הגבר
ורוצה שהוא ישמור על הילד וישלם מזונות זה לגיטימי?
ממש מפחיד אותי התגובות פה.
אם יהיה לי ילד אני ארצה לטפל בו גם לא לנטוש אותו
אבל לפעמים זה לא הזמן הנכון לילד לשני הצדדים וכל עוד אפשרי אולי כדאי להפיל
אם יהיה לי ילד אני ארצה לטפל בו גם לא לנטוש אותו
אבל לפעמים זה לא הזמן הנכון לילד לשני הצדדים וכל עוד אפשרי אולי כדאי להפיל
חוסר אחראיות של הגבר החלטה של האישה כי זה הרחם שלה הגוף שלה והסיכונים שיביאו הפלה לגוף ולרחם שלה לכן לגבר חסר אחריות אין כלכך זכות מוצדקת ללקבוע לה גם בנים לא כלכך מודעים להשלכות של הפלה בשביל אישה והגוף שלה
בסופו של דבר הפלה פוגעת בגוף ויכולה להוביל לעקרות, היא תשפיע עליה יותר משהיא תשפיע עליו, וזה הגוף שלה, אין שום סיבה שהיא תעשה משהו כזה אם היא לא רוצה, כל עוד היא שלמה עם ההחלטה לשמור את התינוק ולא רוצה להפיל אז אי אפשר להכריח אותה
איך אתה מדמיין שזה יקרה אם היא לא רוצה? שיקשרו אותה לכיסא ויגרמו לה להפיל בכוח?
איך אתה מדמיין שזה יקרה אם היא לא רוצה? שיקשרו אותה לכיסא ויגרמו לה להפיל בכוח?
שואל השאלה:
אני לא מדמיין את זה ככה אני מדמיין שהאבא לא ייקבל שום אחריות על הילד
אני לא מדמיין את זה ככה אני מדמיין שהאבא לא ייקבל שום אחריות על הילד
לא לגיטימי לדעתי כי זה לגמרי יכול להרוס את החיים של הגבר ואם אין הסכמה משני הצדדים אז למה להביא את הילד לעולם בכלל
ואם זה הפוך? ואם האמא לא רוצה את הילד והאבא כן?
זה גם ילד שלו הוא רוצה את הילד שתוליד ותנטוש. אני חושב אז שאם אחד ההורים רוצה את הילד שיוולד ורק ההורה שרצה יקח את הילד
זה גם לא נשמע הגיוני לבנות הן חושבות שרק להן יש דעה
זה גם ילד שלו הוא רוצה את הילד שתוליד ותנטוש. אני חושב אז שאם אחד ההורים רוצה את הילד שיוולד ורק ההורה שרצה יקח את הילד
זה גם לא נשמע הגיוני לבנות הן חושבות שרק להן יש דעה
שואל השאלה:
^ תשמע לדעתי אם האישה רוצה את הילד והגבר לא
אז צריך או הפלה או גידול של הילד בלי אבא
ואם האישה רוצה והגבר לא
אז הפלה
אי אפשר להכריח אישה לעבור לידה שהיא לא רוצה
^ תשמע לדעתי אם האישה רוצה את הילד והגבר לא
אז צריך או הפלה או גידול של הילד בלי אבא
ואם האישה רוצה והגבר לא
אז הפלה
אי אפשר להכריח אישה לעבור לידה שהיא לא רוצה
גם אי אפשר להכריח אישה לעשות הפלה זה עושה לה נזק עצום לגוף
היא לא מקבלת מזונות
שואל השאלה:
אוקיי אז לא להכריח הפלה למה שהאישה לא תוליד ותטפל בילד לבד במקרה כזה
אוקיי אז לא להכריח הפלה למה שהאישה לא תוליד ותטפל בילד לבד במקרה כזה
אתם מסתכלים רק על הלידה. אני מסתכל על הילד כשווה בין 2 ההורים. אתם לא יכולים לתת להורה אחד יותר כוח. איזה מן חברה אתם. פמיניסטים כשנוח לכם.
אני מבין את הקטע של בטן שלה חוקים שלה אבל יש אחרי והרבה אחרי
אני מבין את הקטע של בטן שלה חוקים שלה אבל יש אחרי והרבה אחרי
היא יכולה להיות אם חד הורית אבל הגבר ממש לא יכול להתנער מאחריות אפילו אם הוא לא רוצה בילד הוא יכל להשים הגנה כמו שצריך ולא היה מגיע למצב הזה
^^אין שום הצדקה וזכות לגבר לקבוע על גוף של אישה לעשות הפלה הפלה עושה נזק בריאותי ברחם לאישה לעומת גבר שלא קורה לא פיזית כלום ורק בגלל שהוא לא הוציא בזמן אז היא צריכה להרוס את החיים שלה וכל סיכוי לילדים בעתיד
שואל השאלה:
במבה אדומה אז איפה הגבול?
למה שהאישה לא תעשה הפלה היא הייתה יכולה לדאוג שיש קונדום
במבה אדומה אז איפה הגבול?
למה שהאישה לא תעשה הפלה היא הייתה יכולה לדאוג שיש קונדום
שואל השאלה:
ולמה שהאישה תעשה הפלה אם הגבר רוצה לידה שתדאג לקונדום?
ולמה שהאישה תעשה הפלה אם הגבר רוצה לידה שתדאג לקונדום?
אם האישה לא רוצה לעשות הפלה זאת זכותה המלאה כי היא היחידה שאחר כך מתמודדת עם השלכות הבריאותית של זה ואם זאת גם האידאולוגיה שלה והיא אדם מאמין שלא רוצה לעשות הפלה אז אתה תחתוך לה את הבטן בכוח תמיד יש בעיה בשאלות האלה כי הגברים לא מבינים ולא יבינו את העומק והמשמעות הבריאותית לגוף של אישה שהיא עושה הפלה הגבר לא מספיק גבר בשביל לקחת אחריות כי גם לו יש חלק שלא יקח ושלא יכיר בו אבל שלא יקבע לאישה
לדבר עחל זה
האישה מחליטה
הבן מחלית כי הבת לא באמת מבינה מה זה אומר בנות הן יותר אגשניות והן לא מבינות את התמונה הגדולה
זה לא רק הגוף של האישה זה גם הזרע של הילד והילד עצמו
חוץ מזה אם או בלי אמצעי מניעה האישה (וגם הגבר) הייתה צריכה לדעת למה היא נכנסת כשהיא עושה את מה שהיא עושה ושיש סיכונים
אני נגד הפלה
חוץ מזה אם או בלי אמצעי מניעה האישה (וגם הגבר) הייתה צריכה לדעת למה היא נכנסת כשהיא עושה את מה שהיא עושה ושיש סיכונים
אני נגד הפלה
עם האישה רוצה להפיל 100 אחוז החלטה של האישה עם היא רוצה להשאיר אז החלטה משותפת אבל היא יכולה להחליט לבד בתנאי שהגבר לא חייב קשר לילד ולשלם מזונות
אנונימי
למה נראלכם שיש לגבר זכות בחירה בגוף של אישה.
^בגלל שהוא צריך לשלם מזוהות
אנונימי
^^עם האישה לוקחת החלטה לבד אז הגבר לא חייב לשלם מזונות או להיות חלק מהחיים של הילד
אנונימי
^^מה עדיף, לקשור אישה לכיסא ולכפות עליה הפלה או שגבר ישלם מזונות?
^כמו שאמרתי, עם היא מחליטה לבד הגבר לא צריך לשלם מזוהות
אנונימי
^אוקיי אז בגלל שהגבר לא רוצה לשלם מזונות אז לקחת את האישה ולהכריח אותה לעשות הפלה נגד רצונה ולהתעלם מהזכות בחירה שלה לגבי הגוף שלה מה אני יגיד לך נורא הגיוני
ענית על השאלה "למה נראלכם שיש לגבר זכות בחירה בגוף של אישה"
^^שוב לא היא מחליטה לבד אבל הגבר לא צריך לשלם מזונות
את מתעלמת ממה שאני אומר
את מתעלמת ממה שאני אומר
אנונימי
באותו הנושא: