התחברות
הרשמה
אני לא מאמין שאני אומר את זה אבל ניתקתי קשר אם הידידה הכי טובה שלי, ואני מרגיש יותר טוב עכשיו, למה זה?
19 ביולי 2013, 01:50
ידידות
יחסים
חיזור
אהבה
נשיקות
אופי
לבנים
2 תשובות
אתה עוד תתגעגע אליה בטח סתם נמאס לך ממנה
א
אוהבת לעזור מ- ♡ יובל.
גם לי זה קרה זה ככה ביום יומיים הראשונים ואז תתחיל להיתגעגע
א
אייןן כיינוויי
באותו הנושא:
הגיוני שאני לא מאמינה בתנך אבל מאמינה באלוהים?
אם אני מאמינה באלוהים ואני רוצה לטעום בייקון, מה זה אומר עלי?
ניתקתי עם הידידה הכי טובה שלי קשר
למה כל העבריינים והרוצחים שמים כיפות, מתייעצים עם רבנים ואומרים שהם מאמינים בה'?
למה תמיד מאמינים אומרים לאתאיסתים "איש איש באמונתו יחיה" אבל כופים את הדת עליהם בכל זאת? ועדיין תוקפים אותם כשהם אומרים שהם לא מאמינים?
יש פה מישהו שמאמין בידידות אמיתית בין גבר לאישה?
קראתי שיחות ישנות שלי ושל הקראשית (אומרים קראשית?) בוואטסאפ ובטעות לחצתי על להתקשר ואז ישר ניתקתי
למה אומרים לי שאני סנוב שאני לא אומר שלום? זה קשה ככה אני ביישן מידי ניסיתי להסביר לידידות שלי הן חופרות שאני סנוב:(
גיליתי שלחבר שלי יש ידידות, אני לא מסכימה לדבר איתו, אני ניתקתי קשר עם כל בן בשבילו (אפילו מבלי שיבקש) נראה לי לגיטימי שלא
עשיתי סתם מבחן איי קיו באינטרנט (נראה אמין) ויצא לי 124, אומר שאני חכמה?
חלמתי חלום שאני וידידה שלי שתינו והתנשקנו ואני מאוהב בה מה זה אומר?