14 תשובות
שואל השאלה:
אני מרגישה כלכך לבד
כולם עוזבים אותי בסוף
התשובה בגוף השאלה
שחררי.
מגיעה לך אהבה ללא תנאים 3>
שואל השאלה:
יש לי כלכך הרבה לתת אבל אף אחד לא רוצה לקבל
אז תתני לעצמך
שואל השאלה:
אני לא מצליחה
בגדול את לא צריכה אותם
שואל השאלה:
לא הבנת אותי
שואל השאלה:
אין לי צורך לתת בכוח,אני מתכוונת שאני יודעת לאהוב ויש לי מה לתת אבל אף פעם לא רוצים אותי וזה לא הדדי
כמו שאמרתי את לא צריכה אותם או לצפות לאהבה שלהם גם אם הם יאהבו אותך בחזרה או כולם יאהבו עדיין את תחפשי מה לא בסדר אז זה לא יהיה שווה אם את לא תאהבי את עצמך קודם אם את יודעת מה יש לאהוב בך תאהבי את זה את
וזה הכי מספיק שיש
כי את נואשת לאהבה
אני לא מכירה אנשים שאוהבת כשרודפים אחריהם ונותנים להם מעל ומעבר, לפעמים צריך לתת מעט כדי לגרום להם להתגעגע ולהרגיש את הנוכחות שלך כשאת כן נותנת
בגלל שאכפת לך מהם
כי זה שהם לא אוהבים אותך לא מפריע לך לאהוב אותם...
החיים קשים אני יודע :(
אולי את עושה יותר מידי, יושבת להם על העורק הראשי.
לא תמיד שמים לב ופשוט ממשיכים להיות אובססיבים ולא נדע את זה.
ואת רק מנסה ליזום, להפגש, להמשיך להיות קיימת, העיקר לא לבד.
את אולי מפחדת בתוך ליבך להיות לבד
ומרגישה קנאה שהם עם משהו אחר
ואת מנסה ומנסה עם האישה הזאת והאיש הזה וזה תמיד
נגמר רע ותחושת הסיפוק נעלמת והערך העצמי יורד
אומרת לעצמך שזאת את הסיבה שהם לא רוצים אותך
ואולי לעולם לא תמצאי את החבר/ה הטוב הזה שירצה להיות איתך
וכולך לבד...
אבל נסי להכנס לנעליים שלהם
מישהי שלא בהכרח החברה הכי טובה שלי
כל הזמן כותבת לי נפגשת איתי מדברת איתי וכשאני עם משהו אחר
היא תמיד שם ואין לי זמן איכות וההפסקה שאני צריכה ואז שואלת אותי
אם היא עשתה משהו לא בסדר. (דוגמא)
אני לא באמת מחליטה עליך שופטת אותך או משהו את יכולה לדלג על זה מתי שבא לך
פשוט לפי מה שאת מתארת זאת בעיה שחוויתי בעבר ומאוד
נפגעתי מהבעיה הזאת במצב רוח ערך עצמי וכאלה
יכול להיות שזה לא מה שיש לך אבל אם את מזדהה עם התיאור שרשמתי
אז אני באמת ממליצה לך לבדוק עם עצמך מה לא עשית בסדר ומה ניתן לשנות
כי את יכולה להיות אישה מאוד מדהימה פשוט עם בעיה חברתית קטנה שמפריעה לך
להיות עצמך אולי נסי שאת לבד להעסיק את עצמך ספרים ציור מוזיקה וכאלה
ולחשוב שהלבד דווקא לא כל כך רע