3 תשובות
שואל השאלה:
פשוט מרגיש לי בעייתי שטופלתי עם רפואה סינית לאיזושהי בעייה אחרת שהייתה לי
זה לא יכול להיות בעייתי?
פשוט מרגיש לי בעייתי שטופלתי עם רפואה סינית לאיזושהי בעייה אחרת שהייתה לי
זה לא יכול להיות בעייתי?
אנונימי
כןכן בטח
לפעמים זה קורה בגלל בעיות רפואיות ל"ע
לפעמים זה קורה בגלל בעיות רפואיות ל"ע
כן
באותו הנושא: