8 תשובות
אבל כאילו חייב לעשות בשביל להתגייס לא?
לא... הם פשוט מדלגים לך על זה
לי דילגו על כל הצו ראשון
אני בתקופתי הברזתי מיום המאה 3 פעמים.
בסוף קיבלתי שיבוץ להיות מפקדת קורס
בבקו"ם סירבתי,
שאלו מה הייתי רוצה , וככה הגעתי לחיל האוויר.
בסוף קיבלתי שיבוץ להיות מפקדת קורס
בבקו"ם סירבתי,
שאלו מה הייתי רוצה , וככה הגעתי לחיל האוויר.
אה אשכרה
יש דבר כזה אדל זה לא חובה פשוט לא נכנסים
מה זאת אומרת ? אין דבר כזה לא לעשות
הם מסרבים בתוקף לעשות לי יום מאה כי "אני לא משתפת פעולה" סתם בולשיט
אני מוציאה פטור והולכת לשירות לאומי
אני מוציאה פטור והולכת לשירות לאומי
באותו הנושא: