8 תשובות
אבל כאילו חייב לעשות בשביל להתגייס לא?
לא... הם פשוט מדלגים לך על זה
לי דילגו על כל הצו ראשון
אני בתקופתי הברזתי מיום המאה 3 פעמים.
בסוף קיבלתי שיבוץ להיות מפקדת קורס
בבקו"ם סירבתי,
שאלו מה הייתי רוצה , וככה הגעתי לחיל האוויר.
אה אשכרה
יש דבר כזה אדל זה לא חובה פשוט לא נכנסים
מה זאת אומרת ? אין דבר כזה לא לעשות
הם מסרבים בתוקף לעשות לי יום מאה כי "אני לא משתפת פעולה" סתם בולשיט
אני מוציאה פטור והולכת לשירות לאומי