13 תשובות
איזי *~*
יואו אני מתה על שניהם! אבל ההרכב המנצח שלי עידו בי וצוקי. $^*)#@#
אף אחד
אני אוהבת את כולם אבל את האולטראס הכי.
ובתור אחת שאוהבת אותם תדעי שאומרים *האולטראס*
אף אחד.. רק מטאל!
אנונימי
איזי *~*
אאייזזיי♥ d:
ido b & z0oki!

חולה עליהם!
לא מכירה את האולזטארס ואני לא מבדילה בין עידו בי וצוקי ואיזי בשבילי זה אותו זבל..
המטאליסט האנונימי בוא לצ'אט! d: