6 תשובות
כן
כן לכל אחד יש טעם אחר
כן, זכותך
שואל השאלה:
six זה לגיטימי לגמרי מה הבעיה
six זה לגיטימי לגמרי מה הבעיה
אנונימית
זה לגיטימי לגמרי
לגיטימי גם לא לצאת עם מישהי/ו כי היא שמנה מדי לדעתכם
לכולם יש טעם ואם הבנאדם לא לטעמכם אתם לא עושים לאף אחד טובה אם תתפשרו
לגיטימי לפסול על כל דבר שמוריד לכם
לגיטימי גם לא לצאת עם מישהי/ו כי היא שמנה מדי לדעתכם
לכולם יש טעם ואם הבנאדם לא לטעמכם אתם לא עושים לאף אחד טובה אם תתפשרו
לגיטימי לפסול על כל דבר שמוריד לכם
six אבל משקל אפשר לשנות, גובה לא
אנונימי
באותו הנושא: