5 תשובות
^אני בשיא של הלימודים ואני אומר לך שזה כן משנה בהתחלה
אני במרכז האקדמי לב
^בשנים הראשונות לעבודה זה כן מעניין אחרי צבירת וותק זה לא מעניין
מדעי המחשב שלוש שנים בלי אבטחת סייבר וביג דאטה
הנדסת תוכנה 4 שנים עם פרוייקט