וקניתי מלא סקין קייר והשתמשתי אתמול וביניהם היה חומר שמסיר עור מת והוא עיקצץ לי אבל היה כתוב באתר שזה צריך להיות ככה וזה אומר שזה עובד בקיצור ועכשיו קמתי בבוקר ואני רואה שכל העור שלי התקלף לא רק בפנים גם בכל הקרקפת מקדימה ומלא גושים של קשקשים מה לעשות לעזאזל??