3 תשובות
סטרטר הוא למעשה המתנע שיוצר את הניצוץ להנעת הרכב
אנונימי
אני לא יודע אם אתה שואל את זה לטובת התיאוריה או לידע כללי, מכיוון שהתשובה עלולה להיות קצת שונה.
מבחני התיאוריה מתיחסים למנועים ישנים. במנועים הישנים, כל המערכות של המנוע נועדו להמשיך או להגביר את הסיבובים שלו כאשר הוא כבר נמצא בתנועה. אבל כאשר המנוע עומד, להניע אותו יכולה להיות משימה קצת בעייתית.
לכן משתמשים בסטרטר. למעשה זה מנוע חשמלי קטן שתפקידו לתת למוע הבזנין את הסיבובים הראשונים עד שמערכות הדלק ישתלבו וימשיכו משם.
בפועל, הרבה רכבים שמיוצרים בשנתיים-שלוש האחרונים משתמשים בטכנולוגיות קצת שונות. הם מכבים את המנוע בכל פעם שהם בולמים או עוצרים ברמזור וזה דורש בכל פעם התנעה מחדש.
לכבות את המנוע בכל רמזור ברכבים ישנים היה גורם לבזבוז ונזק לחלקים השונים ולכם הם משתמשים בשיטת התנעה שונה.
מקווה שעזרתי:-)
מבחני התיאוריה מתיחסים למנועים ישנים. במנועים הישנים, כל המערכות של המנוע נועדו להמשיך או להגביר את הסיבובים שלו כאשר הוא כבר נמצא בתנועה. אבל כאשר המנוע עומד, להניע אותו יכולה להיות משימה קצת בעייתית.
לכן משתמשים בסטרטר. למעשה זה מנוע חשמלי קטן שתפקידו לתת למוע הבזנין את הסיבובים הראשונים עד שמערכות הדלק ישתלבו וימשיכו משם.
בפועל, הרבה רכבים שמיוצרים בשנתיים-שלוש האחרונים משתמשים בטכנולוגיות קצת שונות. הם מכבים את המנוע בכל פעם שהם בולמים או עוצרים ברמזור וזה דורש בכל פעם התנעה מחדש.
לכבות את המנוע בכל רמזור ברכבים ישנים היה גורם לבזבוז ונזק לחלקים השונים ולכם הם משתמשים בשיטת התנעה שונה.
מקווה שעזרתי:-)
סטרטר - זה הרכיב שמצית שמניע את הרכב
יינות וטעמים התכוון ברכבים הישנים לצ'וק-לעזור לרכב להניע בימים קרים לפני שהמציאו הזרקת דלק
ברכבים החדשים יש משהו שנקרא stop and start היא אותה מערכת שנכנסת לפעולה ברכבים חדשים כאשר עומדים בפקק או רמזור לחסכון בדלק, והיא לאחר שהנעת בתחילת הנסיעה
יינות וטעמים התכוון ברכבים הישנים לצ'וק-לעזור לרכב להניע בימים קרים לפני שהמציאו הזרקת דלק
ברכבים החדשים יש משהו שנקרא stop and start היא אותה מערכת שנכנסת לפעולה ברכבים חדשים כאשר עומדים בפקק או רמזור לחסכון בדלק, והיא לאחר שהנעת בתחילת הנסיעה
אנונימי
באותו הנושא: