3 תשובות
תקני
אל תקני
למה סתם לבזבז כסף אם יש לך כבר הרבה נעליים?
למה בנות לא יודעות לחסוך, באמת. אל תקני זה סתם הנאה לרגע וזה מיותר.
שנינו יודעים שעוד חצי שנה תזרקי את הנעליים האלה כי הן כבר מכוערות...

גם את אומרת שיש הנחה, אז את מסתכלת על ה50% שחסכת.
את לא צריכה להסתכל על ה50% שחסכת, את צריכה להסתכל על ה50% שבזבזת. אם לא היה הנחה היית חוסכת 100% ולא 50%.
מיותר מיותר מיותר
כע למה לא לכי על זה