22 תשובות
שואל השאלה:
מה זה אומר להיכנע
להרים דגל לבן, להפסיד, לוותר על ניצחון, לגרום לדם הנופלים כדם שווא.
שואל השאלה:
תן לי לנחש אתה ימני ואוהב את ביבי?
ניחשת 50% נכון
בדר"כ שמאלניים רוצים לחיות עם הערבים במדינת ישראל והימנים לא
אנונימית
שואל השאלה:
מה לא נכון
בנתיים עד היום כל מי שהרים דגל לבן, נתן לטרור כסף, גרם לנופלים ליפול לשווא זה היה הימין לא השמאל ..
הכל עניין של איזה הסתה מכניסים לך לראש ועד כמה אתה מאמין לזה
אנונימי
בתכלס עקרונות השמאל הם שאיפה לשלום והימין רוצה להילחם ולהיות החזק
במצב הנוכחי שלנו שני הצדדים רוצים ניצחון מוחלט אבל מגדירים ניצחון אחרת
השמאל טוען שלא יכול להיות ניצחון מוחלט כל עוד יש חטופים בעזה והימין טוען שמשא ומתן לשחרור החטופים עלול לסכן את ישראל בעתיד (דוגמאת גלעד שליט) ומעדיף להמשיך בחיסול של חמאס והרתעת האויבים של ישראל
ברור גם שיש התנגשויות וסתירות בין השמאל והימין הקלאסי במצב הנוכחי כמו ממשלת ימין שמתחזקת כלכלה שנחשבת שמאל בזמן מלחמה או זה שהשמאל מאשים את הימין בהמשכת המלחמה ואי החזרת החטופים מתוך מניעים פוליטיים

אין כאן נכון או לא נכון שתי הצדדים נותנים טענות נכנות
אנונימי
עסקת גלעד שליט היתה טובה,
ב2011 חמאס היה חלש מאוד לא היווה שום איום.
מאז עברנו את צוק איתן
שומר חומות
מזוודות כסף.
זה אשם ב7.10 לא עקסת שליט.
אנונימי
בתחילת המלחמה השמאל המקורי סוג של נעלם כי כולנו הבנו את הסיטואציה
השמאל של היום זה אלו שמתנגדים להמשך הלחימה ותומכים בעסקה להשבת החטופים כשהימין בעד להמשיך לתקוף ולחסל סופית את כל ארגון טרור סופית בנוסף להבאת החטופים

*השלטון שכרגע יש לנו הוא שמאלני קיצוני
על פי האידאולוגיה של השמאל צריך להפסיק לחזק את הצבא שזה בדיוק מה שהממשלה עושה עם חוק ההשטמתות
אנונימי
כל ה "הסתה" שמדברים פה היא כול כולה מהתקשורת, שמפמפמת את השמאל 24/7. לפחות ערוץ 14 יצא בשנים האחרונות כדי לגאול אותנו מייסורינו, חבל רק שלא עובד בסופש.
^ערוץ 14 נתמך על ידי השלטון אז הוא מרעיף עליו, בגלל זה כשחייל הומו נהרג והשאיר את בן זוגו אלמן הם לא מציינים את זה שחייל עם בן זוג נפל כי הממשלה כרגע היא חרדית דתית
אנונימי
^^^^אבל בסופו של דבר במשוחררים של עברתי שליט היו אלו שתכננו את המתקפה ולקחו בה חלק פעיל, אז גם אם זה נכון שהוא היה חלש זה חזר להתנקם בנו
מה אומר לך שאם נעשה עכשיו עסקה חדשה סטייל עסקת שליט כששוב חמאס הוחלש לא יחזור אלינו כמו בומרנג בעתיד?
מה שכן אני מסכים שאפשר לעשות עסקה ופשוט להמשיך את הלחימה
אנונימי
לא יודע מה אתה מבלבל את המוח מר אנונימי. העובדות בשטח הן שערוץ 14 מרים את המורל שערוצי התבהלה עסוקים בלהוריד אותה לטימעון ובתכלס על ה *** שלהם החטופים העיקר להוריד את הממשלה
אני מזכיר שב2020 כשהקןרנה הייתה ביבי של"ח חיסוני קומונה לחמאס/עזה ולרשות אז סינוואר ששוחרר בעסקת שליט שעבר אצלנו טיפול להסרת סרטן שהיה לו גם קיבל מאיתנו תרופה לקורונה
אנונימי
השמאל רוצה להיכנע, הימין רוצה לכבוש
שואל השאלה:
כן
בכללי?
^^^אם תחזור לתת לחמאס עשרות מליונים במזוודות , תתן לו לירות רקטות, מדי כמה שנים לעשות סבבי לחימה וסיים אותם אחרי יומים וחצי אז אולי נקבל עוד 7.10, וגם מספיק שהיו חיילים על הגבול והטכנולוגיה הייתה עובדת היום היינו בלי מלחמה בכלל, אז אולי עדיף לדאוג לגבול מוגן ומפוקח ולא לזלזל באויבים.
בקשר לאסירים
בעזה יש 2 מליון איש, לא חושב שלחמאס יש מצוקת מחבלים
אנונימי
^ישראל נתנה לחמאס ארגזי כסף אתה צודק אבל להגיד שבעזה יש שתי מיליון איש ולכן לחמאס אין מצוקת מחבלים ואין בעיה לעשות עסקה שתשחרר מלא מחבלים זה כמו להגיד שלשפוך שמן על מדורה ולהוסיף עצים לא יעשה הרבה הבדל כי גם ככה כבר יש להבה
כי עסקה טומנת בחובה לא רק שחרור מחבלים אלא גם הפסקת אש שיאפשר לחמאס להתארגן מחדש
ואגב לגבי הכסף: ישראל ממש לא היחידה שיכולה לספק לחמאס כסף
ולהגיד לא היינו צריכים לזלזל באויבים שלנו זה מחשבה נכונה אבל מועילה רק רטרואקטיבית כי אמרו אותו הדבר אחרי מלחמת יום כיפור משמע שיש סיכוי לא כזה רע שיום אחד בעתיד ישראל שוב תזלזל באויבים שלה ולכן צריך למנוע את זה כמה שאפשר מראש
אנונימי
שמאלנים רוצים שלום,
ימנים רוצים למחוק את עזה.
ויש אנשים שאומרים שמי שרוצה עסקה שמלאני אבל זה בכלל לא נכון.
במלחמה ומובן מדינתי ובטחוני בכללי
ימין - בעמדת משא מתן מאוד קשה עם עמי ערב, והרוב נגד. בעד התיישבות והתנחלויות, וגם להגביר ולהיות יותר קיצונים נגד מעשי טרור. מבחינת המלחמה הרבה מהימנים הראו התנגדות לעסקה מסיבות שונות, ורצון להתיישבות ומחיקה כללית של עזה.

שמאל - בעד שלום עם מדינות ערב והמזרח התיכון בכללי, בעד לסיים את סכסוך הישראלי הפלסטיני ובעד פתרון שתי מדינות ששני הצדדים היו מרוצים בו על מנת למנוע פיגועים מלחמות וכו. מבחינת מלחמה שמאל בעד להחזיר את החטופים בכל מחיר ועסקה, ושלום עם העם הפלסטיני.