6 תשובות
לא
לי בוואטסאפ זה ככה
אנונימי
לא
שואל השאלה:
זה ככה אצלך מהיום? או בכללי כי אצלי זה התחיל רק היום
זה ככה אצלך מהיום? או בכללי כי אצלי זה התחיל רק היום
שואל השאלה:
אהה אז כנראה זה באג
אהה אז כנראה זה באג
שואל השאלה:
כן גם לחברה שלי זה ככה בווצאפ לא רק אצלך יש מלא באגים זה בטח יסתדר כשיהיה עדכון חדש או מחר
כן גם לחברה שלי זה ככה בווצאפ לא רק אצלך יש מלא באגים זה בטח יסתדר כשיהיה עדכון חדש או מחר
באותו הנושא: