3 תשובות
חוזרת על זה 100 פעם אי אפשר אים נירשמת אז בסוף אין אפשרות למחוק את המישתמש!
אי אפשר, אפשר רק להתנתק בלחיצה על "התנתקות" למעלה בצד שמאל.
אם זאת את ממקודם שמחקו לך את השאלה, וכתבת על זה שזה מעצבן ההתראות ששולחים לך לאימייל אז תלחצי על התגית "סטיפס שלי" ואז שימי וי (תלחצי) על השורה "אל תשלחו לי למייל הודעות על פרחים שקיבלתי" ואז תלחצי גם על "הגדרות המייל השבועי שלי " ותורידי את הוי מ-" אני רוצה לקבל את המייל השבועי של סטיפס ". וזהו זה לא ישלח לך יותר.
מקווה שעזרתי, חג שמח (:
אם זאת את ממקודם שמחקו לך את השאלה, וכתבת על זה שזה מעצבן ההתראות ששולחים לך לאימייל אז תלחצי על התגית "סטיפס שלי" ואז שימי וי (תלחצי) על השורה "אל תשלחו לי למייל הודעות על פרחים שקיבלתי" ואז תלחצי גם על "הגדרות המייל השבועי שלי " ותורידי את הוי מ-" אני רוצה לקבל את המייל השבועי של סטיפס ". וזהו זה לא ישלח לך יותר.
מקווה שעזרתי, חג שמח (:
שואל השאלה:
חחג שמח גם לך: )
חחג שמח גם לך: )
אנונימי
באותו הנושא: