התחברות
הרשמה
אמור להיות לי יום המאה עוד שתי דקות ולא שלחו לי כלום
אני צריכה לדאוג? אני יודעת שזו ההזדמנות האחרונה שלי לעשות יום המאה
17 בנובמבר 2024, 07:29
יום המא"ה
2 תשובות
חכי הם מתעכבים עם זה מלא. צריך להיות לך טלפון של איש קשר כלשהו אז תבדקי איתם
I
Invisible Pink Unicorn.
גם לי
S
Star girl
באותו הנושא:
אמור להיות לי יום המאה ואמרו לי שמצרפים לקבוצת ווצאפ ב7:20 ולא שלחו לי שום הודעה ולא צירפו אותי אז מה אין לי יום המאה?
הגיוני שיש לי יום המאה ב7:30 ועדיין לא שלחו לי כלום?
יש לי יום המאה היום ולא שלחו לי כלום איפה הקישור לזום אמור להיות?
תקשיבו אמור להיות לי יום המאה עוד 20 דק ועדיין לא שלחו לי קישור או צירפו אותי לאיזה קבוצה
אמור להיות לי יום המאה היום אבל הם לא שלחו לי מתי להכנס או קישור..?
היה אמור להיות לי יום המאה לפני עשר דקות ולא שלחו קישור מה לעשות?
הגיוני שצריך להיות לי יום המאה ב7 וחצי ועדיין לא שלחו כלום?
קיבלתי זימון היום ב7:30 ליום המאה אבל לא שלחו כלום מה לעשות?
עוד 20 דקות אמור להיות לי יום המאה ועדיין לא שלחו לי קישור לזום או לפחות משהו..
אמור להיות לי יום המאה מישהו יודע איך אני אמורה להיכנס?
יש לי יום המאה ולא שלחו קישור ולא צירפו אותי לקבוצה ולא קרה כלום