9 תשובות
1.55
אני רוצה להיות 1.60 לפחות
אני 1.64, והייתי נשארת בגובה שלי.
1.75 והייתי רוצה להיות 1.78
שואל השאלה:
אני 1.75 וחלום שלי להיות 1.70
אנונימית
^^^
אני כל כך מקנאה בך
שואל השאלה:
מה למה
אנונימית
1.59 וכזה א י בסדר עם הגובה שלי אבל עד כזה 1.65
^^
לדעתי 1.60-1.65 זה הגובה המושלם
לא גבוה מידי ולא נמוך מידי
שואל השאלה:
הגובה המושלם זה 1.65 אבל הייתי רוצה להיות טיפה יותר גבוהה אז לכן 1.70 מבאס רצח שאי אפשר להוריד גובהה
אנונימית