15 תשובות
הוא קיים
לא ידוע אבל זה גם לא אומר שהוא לא קיים
הוא לא באמת קיים!!! זה נטו הממשלה מכניסה בנו שקרים
אנונימי
הוא קיים!!! אבא שבשמיים כפרה עליו
המדיה התקשרותית לא קשורה לכח עליון
אנונימית
אנשים לא מבינים ציניות
אנונימי
קיים
הבעיה שהקיום שלו סותר את הסתירה
לחשוב שאי האמונה באלוהים תלויה בשמאל או תקשורת זה הניצחון של הדת
להצליח לצייר דעה כלא לגיטימית רק כי היא לא כמות הדעה שלכם.
לשאלה אני מאמין שאנחנו יכולים לחוות ולצפות בחלקיק זעיר מהיקום
ולא מכל מה שבדקנו זה כוחות טבע המתנגשים ומתאגדים אלו עם אלו
בלי אלוהים
אבל שוב, הסובייקטיביות של בני אנוש לא יכולה לקבוע כלום לגבי היקום.
כמו נמלים בתוך קן שמתווכחות על יצור ביבשת אחרת
אבותינו ששמעו אותו במעמד הר סיני שזה כל עם ישראל שזה שם, זה לא המדיה והתקשורת, אם כבר המדיה והתקשורת מפיצה כפירה היות והיא קשורה לאילומינטי והבונים החופשיים.
אלוהים קיים אם את חושבת שהוא קיים
הוא קיים והוא תמיד איתנו ורואה מה אנחנו עושים פשוט אתה לא רואה אותו
קיים רק התורה שבכתב אמת הסדר הטפיי החדש מנסה להפריך את התורה ויש הוכחות על מה שהיה פעם בגלל זה הם עשו גזענות נגד האתיופים כי הם בני ישראל המקוריים
זה לא קשור לשקר.
אנשים פשוט טועים לפעמים.
נסיון יפה להגיע לחמות
אי אפשר לדעת אם הוא קיים או לא, אלוהים מבוסס על אמונה