16 תשובות
אחלה תיק
צבע מגעיל
אנונימי
שואל השאלה:
הבית ספר שלי זה מ א עד ח אז זה לא כיתה חדשה
אנונימי
מאמי אל תדאגי אף אחד לא שווה כלום את יודעת מה את שווה אז מה אכפת לך?
תהיי מי שאת ואל תשתני בשביל אף אחד כי אף אחד לא שווה את זה!
אם את אוהב תלכי על זה מה אכפת לך מה כולם חושבים מה אכפת לך העיקר זה הפנים הלב שלך ואם יש לך לב טהור מה זה משנה? על תעשי חשבון לאף אחד!
הוא מאוד יפה. כל התיקים של אדידס יפים.
ולמה שיצחקו? זה הטעם שלך. לא טוב להם שלא יסתכלו.
הם לא יגידו לך עם איזה תיק ללכת.
ברור מהממם אני אוהבת
אהבתי מאוד תיק יפה תעשי מה שבא לך איך שבא לך אל תתיחסי לילדים בכיתה שלך שימי עליהם פס ותעשי מה שבא לך ואז תראי שהם יזחלו עליך על ארבע וגם יש לך טעם מעולה בתיקים לדעתי! מקווה שעזרתי ותזכרי תעשי רק מה שטוב לך ואל תתיחסי עליהם...
עם יהיה לך קשה לבחור אז..
באמת יפה אם הם צוחקים עליך פשוט תתעלמי התיק יפה!
אל תתייחסי אליהם, הם כל כך ילדותיים ולא שווים את ההתייחסות בכלל.
שימי פס על כל מי שלא רואה כמה את מדהימה ואת כל מה שיש בך,
לאף אחד אין זכות לצחוק עליך ובטח שאף אחד מהם לא יותר טוב ממך וחבל שהם לא מבינים את זה..
עוד יגיע יום שהם יבינו איזה טיפשים הם היו ואת כבר תיהי הרבה מעליהם,
אל תרדי לרמה שלהם ואל תתני לזה להעליב אותך, פשוט לא שווה יחס
אנונימית
ממש יפה... אבל את יכולה למצוא יותר יפים של אדידאס:)
ושנה הבאה תנסי לפתוח דף חדש עם כולם.. אומנם את לא עוברת בית ספר אבל זה גיל שכולם משתנים בו מקצה לקצה.. מניסיון:)
שיהיה לך רק הצלחה ותזכרי שנה הבאה לפתוח דף חדש עם כולם
אחלה של תיק, אנלא רואה שום בעיה בו.
יאסס:-))
CM
מאמי חטיבה זה יהיה כיתה חדשה. למה שיצחקו?
תיק יפה
כן מאוד יפה