8 תשובות
לא בטוחה אם רגילה או לא
לפעמים כן לפעמים לא
לא! יש כזה קול שאומר חדירת מחבלים חדירת מחבלים
אנונימית
כן, יש אזעקה ואני חושב שזו כמו אזעקה רגילה
ביו"ש, גבול הצפון ובעוטף כן (ולא תמיד)
האזעקה היא אזעקה קצרה וכריזה "חדירת מחבלים"
האזעקה היא אזעקה קצרה וכריזה "חדירת מחבלים"
כן
כן יש אזעקה
^בדיוק
באותו הנושא: