11 תשובות
לא, אני יודע שלי לא הייתה בעיה לעשות את זה כי בסופו של דבר זה שווה את זה אז אל תגידי לו כלום ותצאו
שואל השאלה:
אין לי רכב אם היה לי אז באהבה הייתי מגיעה בעצמי
אין לי רכב אם היה לי אז באהבה הייתי מגיעה בעצמי
אנונימית
את לא יכולה לקחת אוטובוס?
תשאלי אותו אם זה בסדר מיצדו ושזה לא מטרטר אותו כל ההלוך חזור הזה, ואחר כך תגידי לו תודה. נשמע בחור טוב זה.
אני בעד שהגבר ישקיע. זו הצהרת כוונות. ומיוחד בדייט שני אחרי שזרם לכם בדייט הראשון.
אז לכי על זה ותהני.
אבל - אם *את* לא ממש רצינית ומהססת לגבי הבחור, הייתי מצפה שתהיי כנה איתו ותתקשרי את זה איתו לםני שהוא מגיע. הוא יחליט אם להגיע או לו אחרי שתהיי כנה איתו.
אז לכי על זה ותהני.
אבל - אם *את* לא ממש רצינית ומהססת לגבי הבחור, הייתי מצפה שתהיי כנה איתו ותתקשרי את זה איתו לםני שהוא מגיע. הוא יחליט אם להגיע או לו אחרי שתהיי כנה איתו.
אולי תגיעי את לשם
קודם כל זה ממש חמוד מצדו שהןא ככה מחזיר אותך ולוקח
דבר שני אם זה סבבה מצידו אז אל תרגישי רע
את יכולה אולי לנסות לשאול אותו אם זה בסדר מצדו
דבר שני אם זה סבבה מצידו אז אל תרגישי רע
את יכולה אולי לנסות לשאול אותו אם זה בסדר מצדו
למה שלא תגיעי בעצמך?
שואל השאלה:
הוא בחור מדהיםם ואנחנו לגמרי הולכים לכיוון הרציני שנינו יודעים את זה. אני ממש מעריכה אותו והוא גם בעצמו הציע שנלך לעיר אחרת פשוט לא נעים ליי
הוא בחור מדהיםם ואנחנו לגמרי הולכים לכיוון הרציני שנינו יודעים את זה. אני ממש מעריכה אותו והוא גם בעצמו הציע שנלך לעיר אחרת פשוט לא נעים ליי
אנונימית
שואל השאלה:
רק מעדכנת שבסוף נסעתי איתו לראשון ואז החלטנו דקה תשעים לתל אביב לאיזה בר שהוא היה בו והיה ממש כיף
רק מעדכנת שבסוף נסעתי איתו לראשון ואז החלטנו דקה תשעים לתל אביב לאיזה בר שהוא היה בו והיה ממש כיף
אנונימית
שואל השאלה:
^תודהה רבהה האמת שעזרת לי
^תודהה רבהה האמת שעזרת לי
אנונימית
באותו הנושא: