4 תשובות
לבדוק במוביט איזה קו אתה צריך ואז כשהוא מגיע לתחנה שרשום לך במוביט וזה אותו מספר אז לעלות (עם אתה ממש מפחד אפשר לשאול את הנהג)
שואל השאלה:
סבבה תודהה

ומה לגביי התשלום? באים,סורקים ברקוד ומשלמים? אפשר לשלם על כמה אנשים במקביל אם כן איך?
אנונימי
כן. אם במוביט אז יש אפשרות לבחור כמה. אם ברו קו מבקשים מהנהג
אתה סורק את הברקוד ובאפליקציה זה מראה לך "תשלום" ואתה לוחץ על זה וזהו שילמת עם אתה רוצה לשלם על כמה אנשים במסך של הברקוד יש כמות נוסעים ואתה פשוט מעלה אותה וזהו עם אתה ברו קו אז פשוט מצמיד את הרו קו למסך וזהו ועם אתה רוצה עוד נוסעים אז גם מעלה את הכמות