6 תשובות
10
ב10 בבוקר שעון ישראל
4 בבוקר שעון ארה"ב (בגלל זה ביידן אמר את זה)
4 בבוקר שעון ארה"ב (בגלל זה ביידן אמר את זה)
אנונימי
ב4
ב4
ב10
ב4 לפנות בוקר עכשיו ראיתי בחדשות
אנונימי
באותו הנושא: